عمران خان واحد امید ہیں اسی لیے اہم لوگ پی ٹی آئی میں شامل ہورہے ہیں: فردوس عاشق اعوان
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان واحد امید ہیں اسی لیے اہم لوگ پی ٹی آئی میں شامل ہورہے ہیں: فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کی رہنما فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ عمران خان واحد امید ہیں اسی لیے لوگ پی ٹی آئی میں شامل ہورہے ہیں، ہماری جماعت ایک سمندر کی مانند ہے جتنے دریا آئیں گے ان کو ویلکم کریں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار پارٹی کے مؤقف کو آگے لے کر جانا چاہتے ہیں تو انہیں بھی ویلکم کریں گے، پاکستان میں جمہوریت پسند قوتوں کو ایک پیج پر ہونا چاہیے۔

پیپلز پارٹی سے متعلق ان کا کہنا تھا کہ پی پی میں وہی لوگ رہیں گے جو سیاسی یتیم ہوں گے اس جماعت کا یہ حال ہے کہ یہاں اب صرف سیاسی یتیم ہی رہ جائیں گے، ذاتی رائے یہ ہے کہ پیپلز پارٹی میں وہی رہے گا جس کو اپنی ذات کے لیے سیاست کرنی ہے۔

ن لیگ کے میڈیا سیل نے سازش کی، پی ٹی آئی چھوڑنے کا کوئی ارادہ نہیں: فردوس عاشق اعوان

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ سیاست کو کاروبار کا ذریہ بنانے والوں نے پیپلز پارٹی کو خراب کیا، پیپلزپارٹی جس سے چاہے لاتعلقی کا اعلان کرے لیکن حقیقت قوم جانتی ہے، ن لیگ اور پیپلزپارٹی کا مک مکا منظر عام پر آنا چاہیے، یہ دونوں گھل مل کر اپنی سیاست کر رہے ہیں۔

کرپٹ مافیا 33 سال بعد قانون کے شکنجے میں آئی ہے، فردوس عاشق اعوان

فردوس عاشق اعوان کا مزید کہنا تھا کہ پارٹیوں میں سیاسی ہجرت چلتی رہتی ہے دیکھنا ہے اس کا کیا نتیجہ نکلتا ہے، میں عوام کی سیاست کرنا چاہتی ہوں، سیاستدان کوعوام کے ووٹ سے طاقت ملتی ہے، دیگر جماعتیں ڈبل وکٹ ٹورنامنٹ کھیلنے میں لگی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں