The news is by your side.

Advertisement

“پاکستان میں جمہوریت کی امید عمران خان ہیں”

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے ڈسکہ الیکشن میں پی ٹی آئی امیدوار کی شکست پر اپنے ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی کو اپنی صفیں درست کرنا ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں کہا کہ پاکستان میں جمہوریت کی امید عمران خان ہیں، عمران خان کے مقابلے میں کوئی سیاسی قد کاٹھ کا لیڈر نہیں ہے، ملک کا مستقبل پی ٹی آئی اور عمران خان کی کامیابی سے وابستہ ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ بلاول،مریم کو ملک کا لیڈر تسلیم کرنا جمہوریت کےمنہ پرتھپڑ جیسا ہے،نواز شریف کا کوئی نظریہ نہیں نہ ہی ن لیگ کوئی نظریاتی جماعت ہے، ایک طویل عرصہ اقتدار میں رہنےکی وجہ سے مفاداتی ٹولہ بن جاتا ہے، ان حواریوں کونظریاتی نہیں کہاجاسکتا۔

یہ بھی پڑھیں: ’’الیکشن چھوڑیں، پاکستان اور جنوبی افریقہ کا میچ دیکھیں‘‘

وفاقی وزیر نے ذومعنی جملے استعمال کرتے ہوئے کہا کہ ڈسکہ میں ن لیگ نہیں جیتی پی ٹی آئی ہاری ہے، اسکی وجوہات ہیں جن کی طرف میں پارٹی کےاندر توجہ دلاتا ہی رہا ہوں، پی ٹی آئی کو اپنی صفیں درست کرنا ہوں گی۔

واضح رہے کہ گذشتہ روز پاکستان مسلم لیگ ن نے قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 75 ضمنی انتخابات میں میدان مارا، تمام360پولنگ اسٹیشنز کےغیرحتمی غیر سرکاری نتائج کے مطابق ن لیگ کی نوشین افتخار ایک لاکھ 11ہزار 220ووٹ لے کر کامیاب قرار پائی ہیں جبکہ پی ٹی آئی کے علی اسجد ملہی92019ووٹ لے کر پیچھے رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں