The news is by your side.

Advertisement

‏’ہم نے 15نئے نیشنل پارکس کا اعلان کیا ہے اس کا تحفظ کرنا ہوگا’‏

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ ہم نے 15نئے نیشنل پارکس کا اعلان کیا ہے اس کا تحفظ کرنا ہوگا سیٹلائٹ اور ڈرونز کے ذریعے پارکس کے تحفظ کو مانیٹر کریں گے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق اسلام آباد میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ عالمی بینک اور وزارت ماحولیات تبدیلی کے درمیان معاہدہ پاکستان کے لیے بہت اہم ہے جس پر عالمی بینک کے شکرگزار ہیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ موسمیاتی تبدیلی سے گلیشیئرز پگھل رہےہیں دنیا بھرمیں بارش کم اورگرمی زیادہ ہوتی جارہی ہے کئی ممالک کوجنگلات میں آگ کے واقعات  اور سیلاب کا سامنا ہے، ماحولیاتی آلودگی کی ایک مثال لاہور سب کےسامنے ہے۔

انہوں نے کہا کہ مختلف ممالک نے ماحولیاتی آلودگی کوتاخیر سے سنجیدہ لیا، گلوبل وارمنگ روکنےکیلئےبہت سےاقدامات کی ضرورت ہے اگر فوری اور سنجیدہ اقدامات نہ کئے گئے تو ماحولیاتی آلودگی کے برے اثرات ہوں گے پاکستان بھی موسمیاتی تبدیلی سےبہت زیادہ متاثر ہے اس لیے 10ارب درخت کامنصوبہ بہت ضروری ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہمارے شہر پھیلتے  جارہے ہیں اور گرین ایریاز غائب ہوتے جا رہے ہیں اسلام آباد میں بھی آبادی کا بہت دباؤ ہے آبادی بڑھنےسے ہم پانی کو صاف نہیں کرسکتے اورنہ ہی ہوا کا تحفظ کرسکتے ہیں جس تیزی سے آبادی  بڑھ رہی ہے ہمیں پارکس کوبچانا ہو گا بڑے شہروں کیلئے ہمارے ماسٹر پلانز تیار ہورہےہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کئی جنگل غائب ہو گئے اور وہاں قبضے ہوچکے ہیں ہمیں اپنے جنگلات کو بچانا ہے درخت اگانے کی مہم تیز اور نیشنل پارکس بہت ضروری ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ ہم نے 15 نئے نیشنل پارکس کااعلان کیا ہے اس کا تحفظ کرنا ہے، سیٹلائٹ اور ڈرونز کے ذریعے پارکس کے تحفظ کو مانیٹر کریں گے نیشنل پارکس بننےسے لوگوں کو روزگار بھی ملےگا۔

انہوں نے مینگروز کی تعداد میں اضافے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دریاؤں کا تحفظ اور مینگروز کو بچانا بہت ضروری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں