The news is by your side.

Advertisement

جونئیر شہباز شریف نے کمیشن کیلئے ملتان میٹرو بنائی، عمران خان

جھنگ : سربراہ پی ٹی آئی عمران خان نے کہا ہے کہ جونئیر شہباز شریف نے کمیشن کیلئے ملتان میٹرو بنائی، شہبازشریف نے ظلم کی انتہا کردی، ملک نیچے جانے کی وجہ صرف کرپشن ہے۔

یہ بات انہوں نے جھنگ میں انتخابی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہی، عمران خان نے کہا کہ ایک فیصل آبادی لیڈر نے بیان دیا ہے کہ نوازشریف کا استقبال حج سے بڑا کام ہے، کپتان نے رانا ثناءاللہ کو ان کا نام لیے بغیر احمق اور گدھا قرار دیا۔

ان کا کہنا تھا کہ جھنگ کے فیصلے بھی لاہور سے ہوتےہیں، انہیں کیا پتہ کہ جھنگ کے کیا مسائل ہیں، شہباز شریف نےملتان میں 60ارب روپے کی میٹرو بنادی، ملتان میں میٹرو خالی چل رہی ہے، نقصان ہورہاہے، میٹرو سے شریف خاندان کو کمیشن کے پیسے ملنے تھے۔

ملتان والے اب بھی کہہ رہےہیں کہ انہیں میٹروکی ضرورت نہیں، یہ لوگ پنجاب ڈیولپمنٹ بجٹ کا آدھاحصہ صرف لاہور پرلگا دیتے ہیں، شہبازشریف نےپولیس سے870افراد کوقتل کرایا۔

عمران خان نے کہا کہ مغربی ممالک کی جمہوریت ہم سےآگےنکل گئی ہیں، ایسا کہیں نہیں ہوتا وزیر اعظم کہے کہ میں نے آپ کو اسپتال دیا، اس طرح کا طرز عمل جمہوریت میں نہیں بادشاہت میں ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ 25 جولائی کوکامیابی ملی توبہترین بلدیاتی نظام لے کر آئیں گے، مغربی ممالک میں بلدیاتی نظام ہم سے بہترہے، تبھی وہ آگے ہیں، بلدیاتی اداروں تک اختیارات جانے چاہئیں، جمہوریت میں ادارے مضبوط ہوتے ہیں، تیسری دنیا کے ممالک میں وزیراعظم بادشاہ بن جاتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں