The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کا دورہ کراچی : فاروق ستار نے شہر کی ترقی کیلئے مطالبات پیش کردیئے

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کے سابق رہنما ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ کراچی30ہزار ارب ٹیکس دیتا ہے، اس کی ترقی کیلئے300ارب روپے ملنے چاہییں۔

یہ بات انہوں نے وزیر اعظم عمران خان کے کراچی دورہ کے موقع پر اپنے ایک بیان میں کہی، جس میں ڈاکٹر فاروق ستار نے بتایا کہ کراچی کی ترقی کیلئے وزیر اعظم کو مسودے کی صورت میں اہم مطالبات پیش کیے ہیں۔

فاروق ستار نے کہا کہ کراچی 30 ہزار ارب روپے ٹیکس دیتا ہے، اس کو ملنے والے 30ارب روپے اونٹ کے منہ میں زیرے کے برابر ہیں لہٰذا کراچی کو300ارب روپے ملنے چاہییں۔

انہوں نے کہا کہ12سال سے کراچی والوں کو ایک بوند اضافی پانی نہیں ملا جس کی وجہ سے شہری پانی کی شدید قلت سے دوچار ہیں اس لیے کے فور منصوبہ ہنگامی بنیادوں پر مکمل کیا جائے۔

ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ دیگر شہروں کی طرح کراچی میں بھی سرکلرریلوے گرین شروع کی جائے، کراچی کو بچائیں کراچی کو بنائیں اب نہیں تو کبھی نہیں، اون کراچی، سیو کراچی اور میک کراچی کے سلوگن پر عمل کرنا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ کراچی نے بالاخر ارباب اقتدار کی توجہ حاصل کرہی لی، اس کا کریڈٹ کراچی کی عوام کو جاتا ہے، شہر کی عوام نے مشکلات پر اتنا صبر کیا کہ وزیراعظم عمران خان کو کراچی آنا پڑا۔

فاروق ستار نے مزید کہا کہ زبانی جمع خرچ اور لولی پاپ سے کچھ نہیں ہوگا، کراچی کے مسائل کے حل کے لیے مسودہ وزیراعظم اور دیگر متعلقہ حکام کو بھیج دیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں