The news is by your side.

Advertisement

پوری دنیا بھارت اور کشمیر میں فاشسٹ نظریے کو تسلیم کررہی ہے، وزیر اعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ دنیا بھارت اور مقبوضہ کشمیر میں فاشسٹ نظریے کو تسلیم کررہی ہے، یہ خطے کے امن اور استحکام کیلئے بڑا خطرہ ہے۔

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہی، عالمی جریدے دی اکانومسٹ کی خبر کا حوالہ دیتے ہوئے وزیر اعظم نے لکھا کہ دنیا یہ بات اب برملا تسلیم کررہی ہے کہ مقبوضہ جموں و کشمیر اور بھارت میں غیرجمہوری اور فاشسٹ نظریہ مسلط کیا جارہا ہے۔

یہ خطے کی سلامتی اور امن کیلئے سب سے بڑا خطرہ ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ80 لاکھ کشمیری اور بھارت میں بسنے والے مسلمان پہلے ہی نریندرمودی کی سفاک پالیسیوں کی بھینٹ چڑھ رہے ہیں۔

واضح رہے کہ عالمی جریدے دی اکانومسٹ کے تازہ ایڈیشن میں مودی سرکار کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے، عالمی جریدے نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ نریندر مودی سیکولر بھارتی آئین کی کھلم کھلاخلاف ورزی کررہے ہیں اور سب سے بڑی جمہوریت کو ناقابل تلافی نقصان پہنچا رہے۔

جریدے کے مطابق مودی سرکار کی پالیسیاں بھارت میں عدم استحکام کا باعث ہیں، بی جے پی سرکار ہندوتوا کا پرچار کررہی ہے جو بھارت کے لئے زہر قاتل ثابت ہورہی ہے۔

علاوہ ازیں وزیراعظم عمران خان نے برطانوی ٹریول ایڈوائزری میں مثبت تبدیلی کو بڑی خوشخبری قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ٹریول ایڈوئزری میں تبدیلی سے پاکستان میں سیاحت اور سرمایہ کاری کی راہ ہموار ہوگی۔

مزید پڑھیں : بی جے پی سرکار بھارت کے لئے زہرقاتل ثابت ہورہی ہے، دی اکانومسٹ

برطانیہ کی مثبت ٹریول ایڈوائزری سے ہمارے نوجوانوں کو روزگار کے مواقع میسر آئیں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کو درپیش معاشی مسائل، روزگار کی فراہمی اور کرنٹ اکاؤنٹ خسارے کے حل میں مدد ملے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں