کے پی پولیس نے پیشہ ورانہ انداز میں اسما کے قاتل کوپکڑا، عمران خانImran
The news is by your side.

Advertisement

کے پی پولیس نے پیشہ ورانہ انداز میں اسما کے قاتل کوپکڑا، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ خیبرپختونخوا پولیس کی کارکردگی قابل تعریف ہے، کے پی پولیس نے پیشہ ورانہ انداز میں مجرم کو پکڑا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اسما کے قاتل کو پکڑنے پر خیبرپختونخوا پولیس کی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ اسما کیس میں صرف خون کےدھبے کے علاوہ کوئی ثبوت نہ تھا، کے پی پولیس نے پیشہ ورانہ انداز میں مجرم کو پکڑا، ظاہر ہوا کے پی پولیس نے فرانزک ڈیٹیکشن کی صلاحیت حاصل کرلی۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ وزیراعلیٰ کےپی نے معاملے پر سیاسی فائدہ لینےکی کوشش نہیں کی، جمہوری ملکوں کی طرح پولیس چیف نےپروفیشنل اندازمیں بریفنگ دی، کے پی اور پنجاب ،سندھ کی پولیس فورس میں یہی فرق ہے ۔

یاد رہے اس سے قبل کے پی کے پولیس نے اسماقتل کیس کے مرکزی ملزم کو میڈیا کے سامنے پیش کیا مرکزی ملزم نبی مقتول اسما کا کزن ہے۔


مزید پڑھیں : اسما قتل کیس ، مرکزی ملزم میڈیا کے سامنے پیش، مقتول اسما کا کزن نکلا


آئی جی خیبرپختونخوا صلاح الدین محسود نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ مشکلات کے باوجود مردان کا کیس 25دن میں حل کرلیا، اسما کیس جنسی تشددکاتھامگرزیادتی نہیں ہوئی، مردان میں اسما کےقتل کاکیس 25دن میں حل کرلیا، اسماکے خاندان کا شکریہ اداکرنا چاہتاہوں، پہلے دن سے اسما کے خاندان نےہم پر اعتماد کیا، ہماری دعاتھی کہ ہم اسما کے خاندان کےاعتماد پر پورااتریں۔

آر پی او مردان کا کہنا تھا کہ پورے علاقے کو سرچ کیا گیا،350 افرادسےپوچھ گچھ کی گئی، بچی کی گردن پر انگلیوں کے نشانات تھے، مردان کیس میں گرفتار ملزم محمد نبی ولد عبید اللہ ہے۔

آر پی او کا کہنا تھا کہ مردان کیس میں گرفتار15سال کےملزم کانام محمدنبی ہے، مردان کیس میں گرفتارملزم محمد نبی نے اعتراف جرم کرلیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں