عمران خان اہلیہ کے ہمراہ عمرے کی ادائیگی کیلئے سعودی عرب روانہ
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان اہلیہ کے ہمراہ عمرے کی ادائیگی کیلئے سعودی عرب روانہ

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان عمرہ ادائیگی کیلئے سعودی عرب روانہ ہوگئے، عمران خان کے ہمراہ انکی اہلیہ بشریٰ بی بی اور دوست زلفی بخاری بھی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان آج دن ایک بجے اپنی اہلیہ بشری مانیکا کے ہمراہ عمرہ ادائیگی کیلئے سعودی عرب روانہ ہوگئے، زلفی بخاری، عون چودھری اور علیم خان بھی عمران خان کے ہمراہ ہیں۔

عمران خان پیر کی دوپہر مدینہ منورہ پہنچیں گے اور روضہ رسول پر حاضری اور نوافل کی ادائیگی کے بعد منگل کو جدہ آئیں گے اور شوکت خانم کینسر اسپتال کے سلسلے میں افظار ڈنرمیں شرکت کریں گے، منگل کی رات عمرہ ادا کریں گے اور عمرے کی ادائیگی کے بعد بدھ کو پاکستان روانہ ہوجائیں گے۔

عمران خان27 ویں شب سعودی عرب میں گزاریں گے۔

دوسری جانب عمران خان نے ٹکٹ نہ ملنے کا شکوہ کرنے والےکارکنان کی شنوائی کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ  کارکنان شکایات بھیجیں،خودجائزہ لوں گا اور کارروائی کروں گا،  کوئی سمجھتاہےکہ اسےنظراندازکیاگیا یا ناانصافی ہوئی تو درخواست بھیجیں، درخواست پی ٹی آئی کے مرکزی دفترکےپتےپرارسال کی جائے، درخواست ایڈیشنل سیکریٹری جنرل ارشد دادکو بھیجی جائے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ   بذات خودہردرخواست کاجائزہ لوں گا اوراس کےمطابق کارروائی کروں گا، میں جان بوجھ کرکبھی اپنےکسی دیرینہ ، وفادارکارکن سے ناانصافی نہیں کروں گا۔

گذشتہ روز چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ لیگی وزراء لندن فلیٹس کی حقیقت سے3سال پہلے بھی آگاہ تھے، عوام اور خواص کیلئے الگ الگ قانون ہمارا بڑا المیہ ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں