The news is by your side.

Advertisement

لاہور پنجاب کا اور پنجاب پاکستان کا فیصلہ کرے گا: عمران خان

پاکستان کی تقدیر کا فیصلہ25 جولائی کوہوگا، مخالف کوکمزورنہ سمجھو، آخری گیند تک اس کامقابلہ کرنا

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ آج لاہور سے انتخابی مہم کا آغاز کررہا ہوں، مفادات کی سیاست کرنے والوں کو الیکشن میں شکست ہوگی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے این اے 131 کے کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ پاکستان کی تقدیر کا فیصلہ 25 جولائی کو ہوگا، لاہور پنجاب کا اور پاکستان کا فیصلہ کرے گا۔

عمران خان نے کہا کہ ن لیگ نے 21 سال سے پنجاب میں پنجے گاڑھ رکھے ہیں، لاہور میں علیم خان پی ٹی آئی کی انتخابی مہم چلائیں گے، ولید اقبال این اے 131 سے انتخابی مہم چلائیں گے، کارکنان نے دن رات کام کرنا ہے، کارکنان کی جدوجہد الیکشن مہم کو کامیاب بنائے گی۔

سربراہ پاکستان تحریک انصاف نے کہا کہ پی ٹی آئی میں بڑے سیاست دان شامل ہورہے ہیں، این اے 131 میں زبردست مقابلہ ہوگا، آخری گیند ہونے تک میچ ختم نہیں ہوتا، مقابلے کے لیے کسی بھی جماعت کو کمزور نہیں سمجھنا چاہئے۔

عمران خان نے کہا کہ سیاست میں مال بنانے والے جنون کا مقابلہ نہیں کرسکتے، تمام حلقوں میں نکلوں گا مل کر مخالفین کو انتخابات میں شکست دیں گے۔

واضح رہے کہ عمران خان کا کہنا تھا کہ زرداری یا نوازشریف سے مل کر حکومت بنانے سے بہتر ہے کہ ہم اپوزیشن میں رہیں، انشااللہ ہمیں کسی سےاتحاد کی ضرورت نہیں پڑےگی، بلاول بھٹواورزرداری کو عوام کے مسائل کا علم نہیں ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ (ن) کو تباہ ہوتے دیکھ رہا ہوں، ن لیگ کانظریہ کرپشن ہے، پہلے دو بھائی فیصلے کرتے تھے،اب ان کے بچےآگئے ہیں، ن لیگ میں کوئی کسی کو ٹکٹ دے رہا ہے تو کوئی کسی کو، بادشاہت کے اثرات سامنے آرہے ہیں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں