The news is by your side.

Advertisement

اقتدار میں بیٹھے لوگ کراچی کا پیسہ دبئی لے کر جارہے ہیں، عمران خان

کراچی: پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے مزار قائد تا جیل چورنگی حقوق ریلی  کی قیادت کے لیے کراچی پہنچ گئے ہیں‘ انکا کہنا تھا کہ نوازشریف نے عزت اور پیسے میں سے پیسہ بچانے کا فیصلہ کیا ہے۔ اقتدار میں بیٹھے لوگ کراچی کا پیسہ دبئی لے کر جارہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کراچی پہنچنے پر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کراچی میں گندگی کے ڈھیر لگے ہوئے ہیں، شہرسے پانی اوربجلی کی لوڈ شیڈنگ کا مسئلہ حل کرائیں گے۔ آج پانی کے مسئلے پر نکلوں گا۔

عمران خان نے نوازشریف پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کے جانے کا پتہ چلتے ہی ان کے اپنی ہی لوگ ان کے پیٹ میں چھرا گھونپیں گے، انہوں نے کہا کہ اقتدار میں بیٹھے لوگ ملک کا پیسہ دبئی لے کر جارہے ہیں پہلے دبئی سے لوگ کراچی چھٹیاں منانے آتے تھے۔

کپتان نے سندھ بھر میں مزید دورے کرنے کا اعلان کرنے کے ساتھ ساتھ یہ بھی واضح کیا کہ ہم نے دادو میں بڑا جلسہ کیا تھا۔

پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ جب تک لوگ اپنے حقوق کے لیے نہیں نکلیں گے تب تک کچھ نہیں ہوسکتا، آپ کا تعلق کسی بھی جماعت سے ہو کراچی کے حقوق کے لیے سڑکوں پرنکلیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ڈان لیکس میں اصلی مہروں کو بچالیا گیا اور چھوٹوں کو قربان کردیا گیا ہے۔

عمران خان نے کراچی کی عوام کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ  میں نے آپ سے وعدہ کیا تھا کہ پاناما کیس سے فارغ ہوکر آؤں گا

تحریک انصاف آج کراچی میں عوامی طاقت کا مظاہرہ کرےگی


تحریک انصاف آج کراچی کےمسائل کےحل کےلیےشہر میں مارچ کرےگی۔’حقوق کراچی مارچ‘ کی قیادت عمران خان کریں گے۔

تفصیلات کےمطابق ’حقوق کراچی مارچ‘ کی قیادت عمران خان کریں گے،کھلاڑیوں نےتیاریاں مکمل کرلیں۔شہربھرمیں کیمپ لگ گئے،پارٹی کےجھنڈے سج گئے۔

پی ٹی آئی کی جانب سے شہر کے مختلف علاقوں میں خصوصی کیمپ لگائے گئےجہاں گزشتہ کئی روز سے پی ٹی آئی کے پارٹی نغمے اور عمران خان کی تقاریر کے حصے سنائے جاتے رہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں