دونوں بھائی مال بنانے میں لگے ہیں،عمران خانimran khan media
The news is by your side.

Advertisement

دونوں بھائی مال بنانے میں لگے ہیں، ایک بھائی وفاق اور ایک صوبائی سطح پر مال بنارہاہے،عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ دونوں بھائی مال بنانے میں لگے ہیں ، ایک بھائی وفاق اور ایک صوبائی سطح پر مال بنارہاہے، نواز شریف کے بعد شہباز شریف بھی پکڑے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں انسدادِ دہشت گردی کی عدالت کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ملتان میٹرو کنٹریکٹ پرچینی ایس ای سی پی نے فیصل سبحان کا انٹرویوکیا، فیصل سبحان نے فرنٹ مین ہونے کااعتراف کیا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ دونوں بھائی مال بنانے میں لگے ہیں ، ایک بھائی وفاق اور ایک صوبائی سطح پر مال بنارہاہے، ملتان میٹرو کا کنٹریکٹ دے کر پیسہ بنایا گیا، نوازشریف کے بعد شہبازشریف بھی پکڑے گئے ہیں، شریف برادران کے خلاف گواہی دینے پر کمپنی کاسی ای او ہی لاپتہ ہوگیا ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ گاڈ فادر اوپر بیٹھا ہے اور پنجاب میں چھوٹا ڈان بیٹھا ہے ، نیب احدچیمہ کیخلاف 14ارب روپے کی تحقیقات کررہی ہے، احد چیمہ کیلئے کھڑے ہونے والے بھی شہباز شریف کے فرنٹ مین ہیں۔


مزید پڑھیں :عدالت نےچاروں کیسزمیں عمران خان کوحاضری سےاستثنیٰ دےدیا


شہبازشریف نے بیوروکریٹس کےذریعے9ہزارارب روپے خرچ کئے، صاف پانی نہ ہونےسے سب سے زیادہ پاکستان کے بچے مرتے ہیں، گندا پانی ، بیماریوں کے باعث بچے پاکستان میں زیادہ مرتے ہیں، ملتان میٹرو میں کم کرپشن ہوئی سوچیں اورنج ٹرین سے کتنا کما رہے ہوں گے۔

اس سے قبل انسداد دہشت گردی عدالت نے چاروں کیسزمیں عمران خان کوحاضری سےاستثنیٰ دے دیا اور  سماعت 13مارچ تک ملتوی کردی۔

یاد رہے کہ اس سے قبل عمران خان نے سماجی رابطے کی ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا تھا کہ ملتان میٹرو پروجیکٹ میں فیصل سبحان نے شہباز شریف کو کمیشن دینے کا اعتراف کرلیا، رقم کی ادائیگی شہباز شریف خاندان کے بیرون ملک اکاؤنٹس میں کی گئی۔

انکا کہنا تھا کہ اعتراف کرپشن کی تحقیقات کرنے والےچینی حکام کے سامنے کیا گیا، اس اعتراف کے بعد فیصل سبحان کوغائب کر دیا گیا۔ کپتان نے گمشدگی کی عدالتی تحقیقات کا مطالبہ بھی کیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں