site
stats
پاکستان

بڑے ڈاکوؤں کوچھوڑ کر نیب چھوٹے چور پکڑتا ہے، عمران خان

اسلام آباد: تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہناہے کہ سائیکل چوری والا جیل میں اور اربوں کی چوری پرکچھ نہیں ہوتا،انہوں نے کہا کہ نیب بڑے ڈاکوؤں کوچھوڑ کرچھوٹے چور پکڑتا ہے۔

تفصیلات کےمطابق پاناماکیس کی سماعت کےبعد سپریم کورٹ کے باہرمیڈیا سےگفتگوکرتےہوئے کہا کہ لگتاہے کہ چار گواہ دینے پڑیں گے کہ نوازشریف پیسے کے بیگز باہرلےکرگئے۔

چیئرمین پی ٹی آئی کا کہناتھاکہ ساری مغربی جمہوریت میں صادق اور امین ہوناضروری ہے،انہوں نے کہا کہ بل کلنٹن کو جھوٹ بولنے پر کٹہرے میں کھڑا کیا گیا۔

عمران خان کاکہناتھاکہ بچوں کے نام پراربوں روپے کی جائیداد نکلی ہے،بچے ارب پتی بن گئے، بیچارے وزیراعظم کوپتہ ہی نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ پارلیمنٹ میں نوازشریف نے کہاتھاکہ تمام ثبوت موجودہیں،عدالت میں ثبوت دے نہیں رہے،اس کامطلب ہے نوازشریف نے پارلیمنٹ میں جھوٹ بولا تھا۔

عمران خان کا کہناتھاکہ پاناماکیس میں نوازشریف اب ٹیکنکل چیزوں کے پیچھے چھپ رہے ہیں،جبکہ آئی سی آئی جے کہہ رہی ہےکہ مریم نوازبینفیشل اونرہیں۔انہوں نے کہا کہ نوازشریف چھپیں نہیں،وہ بالکل پانامامیں ملوث ہیں۔

تحریک انصاف کے سربراہ نے کہاکہ دیکھتے ہیں یہ لوگ قطری خط اور التوفیق کوکیسے ثابت کرتے ہیں،انہوں نے کہا کہ میں نے یہ بھی سنا ہے کہ قطر سے کوئی نیا خط آرہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ مجھ پر کیس کرنے سے پہلے برطانوی نشریاتی ادارے پرکیس کریں، برطانوی نشریاتی ادارے نے 1998میں کہامنی لانڈرنگ کی گئی۔

انہوں نے کہا کہ آج کی سماعت میں پاناما لیکس پر کوئی بات ہی نہیں ہوئی،جبک نوازشریف کی بدقسمتی کہ یہ لوگ پاناما دستاویزات میں پھنس گئے۔

پی ٹی آئی کے سربراہ عمران خان کا کہناتھا کہ نیب مجھے دیں تین مہینے میں بڑے بڑے ڈاکو پکڑکردکھادوں گا۔

دوسری جانب تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہناتھاکہ پوری پارلیمنٹ نے کہا ہے نیب ناکام ہوگیا ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ نیب کاقانون چوروں کوپکڑنے میں ناکام رہا ہے، کرپٹ عناصر نیب قوانین کے شکنجے میں نہیں آتے۔

واضح رہے کہ آج سپریم کورٹ میں پاناماکیس کی سماعت ہوئی جس میں وزیراعظم کے وکیل نےدلائل دیے اور سماعت پیر تک کے لیے ملتوی کردی گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top