The news is by your side.

Advertisement

علماء کرام کی تیس اکتوبر کے احتجاج کی بھرپور حمایت کا اعلان

اسلام آباد : پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان سے علماء کرام کے وفد نے ملاقات کی اور تیس اکتوبر کے احتجاج کی بھرپور حمایت کا اعلان کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق علمائے کرام کا وفد چیئرمین تحریک انصاف عمران خان سے ملنے بنی گالہ پہنچا، وفد کی قیادت مفتی سعید خان کر رہے تھے، علما نے تیس اکتوبر کے احتجاج کی بھرپور حمایت کا اعلان کیا۔

imran-1

علماء کرام نے عمران خان کو یقین دلایا کہ وہ کرپشن اور بدعنوانی سے نجات کی تحریک میں ان کے شانہ بشانہ ہیں، علمائے کرام خطبات جمعہ میں کرپشن اور پاکستان پر اسکے اثرات پر مفصل روشنی ڈالیں گے، پانامہ لیکس کی تحقیقات اور وزیر اعظم کے احتساب کیلئے علمائےکرام تحریک میں اپنا بھرپور کردار ادا کریں گے۔

imran-2

اس سے قبل تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے نواز شریف کو احتساب کے لیے محرم تک الٹی میٹم دیتے ہوئے کہا ہے کہ اب ہم جلسہ نہیں کریں بلکہ محرم کے بعد اسلام آباد بند کردیں گے اور حکومت چلنے نہیں دیں گے کارکنان تیاری کریں۔


مزید پڑھیں: عمران خان کی نواز شریف کومحرم تک ڈیڈ لائن، اسلام آباد بند کرنے کا اعلان


اے آر وائی نیوز کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ تیس اکتوبر کو صرف دھرنا نہیں دھرنا پلس ہوگا، کارکنان اسلام آباد کو مفلوج کردیں گے۔ پی ٹی آئی کودھرنے سے روکنا ہے یا نہیں حکومت دہری مشکل میں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں