The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب ہمیشہ پاکستان کا دوست اور بھائی رہا ہے، وزیر اعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ سعودی عرب ہمیشہ پاکستان کا دوست اور بھائی رہا ہے، سعودی قیادت اور عوام ہمارے دلوں میں رہتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وزیراعظم ہاؤس میں سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کے اعزاز میں عشائیہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور کابینہ ارکان بھی موجود تھے۔

عشائیے میں حکومتی جماعت کے شاہ محمود قریشی،فواد چوہدری،گورنر سندھ عمران اسماعیل ،فیصل واوڈا،خسرو بختیار اور دیگر شریک ہوئے جبکہ اتحادی جماعتوں کی جانب سے خالد مقبول صدیقی ،اور فہیمدہ مرزا بھی عشائیے میں موجود تھے۔

وزیر اعظم کا مزید کہنا تھا کہ معزز مہمان سعودی ولی عہد اور وفد کو خوش آمدید کہتا ہوں، سعودی عرب ہمیشہ پاکستان کا دوست اوربھائی رہا ہے، سعودی قیادت اور عوام ہمارے دلوں میں رہتے ہیں۔

ہرضرورت اور مشکل میں سعودی عرب نے ہمیشہ ہمارا ساتھ دیا، سعودی سرمایہ کاری دونوں ملکوں کے وسیع تر مفاد میں ہے، سعودی عرب کی امداد پر شکر گزار ہیں، پاکستان، سعودی عرب تعلقات کو نئی بلندیوں پر لے جارہے ہیں، میرے لئے مکہ اور مدینہ کا سفر سب سے بڑا اعزاز ہے۔

وزیر اعظم عمران خان نے بتایا کہ دوران ڈرائیونگ سعودی ولی عہد سے سیاحت کے فروغ پر بات ہوئی، ہمیں سیاحت کے میدان میں بہت کچھ کرنا ہے، پاکستان میں سیاحت کے بہت سے مواقع موجود ہیں۔

واضح رہے کہ سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی پاکستان آمد پر کا فقیدالمثال استقبال کیا گیا، گارڈ آف آنر کے بعد معزز مہمان کے اعزاز میں وزیر اعظم ہاؤس میں عشائیے کا اہتمام کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں