The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور پارٹی ارکان کو ایوان میں احتجاج کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، وہ آج پشاورجائیں گے، جہاں اراکین اسمبلی اور وزرا سے ملاقات کریں گے اور یوتھ سمٹ سے خطاب بھی کریں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ عمران خان نے پارٹی ارکان کوایوان میں احتجاج کی ہدایت کی ہے، حکومت نے 4ماہ سے زائد کا بجٹ پیش کیا تو بھرپوراحتجاج ہوگا،ذرائع

حکومت کوٹف ٹائم دینے کیلئے شاہ محمود،اسدعمرکو ٹاسک سونپ دیاگیا جبکہ شاہ محمودقریشی نے پی ٹی آئی پارلیمانی پارٹی کا اجلاس طلب کرلیا ہے، اجلاس بجٹ سیشن سے پہلے 2بجےپارلیمنٹ ہاؤس میں ہوگا۔

دوسری جانب وفاقی بجٹ 2018 آج قومی اسمبلی میں پیش ہوگا، اپوزیشن کی بجٹ میں رکاوٹ ڈالنے کی حکمت عملی تیار کرلی ہے اور اپوزیشن جماعتو ں نے پارلیمانی پارٹیوں کا اجلاس طلب کرلیا۔

بجٹ تقریر کے دوران ہنگامہ آرائی اور شور شرابے کا امکان ہے ، اپوزیشن نے حکومت سے 4 ماہ کا بجٹ پیش کرنے کا مطالبہ کیا ہے جبکہ حکومت ایک سال کا بجٹ پیش کرنےپر بضد ہے۔

خیال رہے کہ مسلم لیگ ن کی حکومت آج اپنا آخری اور چھٹا بجٹ پیش کرنے جارہی ہے، بجٹ کا حجم 56 کھرب اور ٹیکس وصولیوں کا ہدف 4435 ارب روپے مختص کیا گیا ہے جبکہ سرکاری ملازمین کی تنخواہوں میں اضافے کے ساتھ ساتھ دو سو سے زائد اشیا پر ریگولیٹری ڈیوٹی ختم کیے جانے کا بھی امکان ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں