The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی مقبوضہ کشمیر میں مظالم کے خلاف ہر فورم پر آواز اٹھائے گی: عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی مقبوضہ کشمیر میں مظالم کے خلاف ہر فورم پر آواز اٹھائے گی.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے صدر پی ٹی آئی آزاد کشمیر بیرسٹرسلطان محمود سے ملاقات کے موقع پر کیا، ان کا کہنا تھا کہ انسانی حقوق کی رپورٹ سے بھارت کا اصل چہرہ بے نقاب ہوگیا.

پی ٹی آئی کے چیئرمین نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں مظالم کے خلاف انسانی حقوق کی رپورٹ نے سب عیاں‌ کر دیا، اب دنیا کی آنکھیں کھلنی چاہییں.

اس موقع پر بیرسٹرسلطان محمود نے مقبوضہ کشمیرمیں بڑھتے مظالم پربریفنگ دی، عمران خان کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں گورنرراج سے مظالم میں مزید اضافہ ہوگا.

ملاقات میں عمران خان نے کشمیرسے متعلق سلطان محمود کو مکمل پارٹی اختیارت دے دیے، عمران خان نے سلطان محمود چوہدری کو الیکشن مہم کا ممبربھی منتخب کیا.

اس موقع پر برطانیہ میں مقیم پی ٹی آئی کشمیری کارکنان کی جانب سے پارٹی کے لیے 50 لاکھ کا چیک پیش کیا گیا.

یاد رہے کہ اس وقت مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوجیوں کے مظالم عروج پر ہیں۔ گذشتہ دونوں رائزنگ کشمیر کے ایڈیٹر شجاعت بخاری کو سرینگر میں فائرنگ کرکے قتل کردیا گیا تھا۔

دنیا بھر کی صحافتی تنظیموں نے اس واقعہ پر کشمیر پر قابض بھارتی فوج کی پالیسوں‌ کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا.


سری نگر میں رائزنگ کشمیر کے ایڈیٹر شجاعت بخاری کو قتل کردیا گیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں