پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کا اشارہ دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کا اشارہ دے دیا

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کا اشارہ دے دیا، کہتے ہیں ہار مانا میرے خون میں نہیں، لیکن افسوس ابھی تک کوئی ایسی نہیں ملی جس سے شادی کرسکوں۔

بھارتی اخبار کو انٹرویو میں عمران خان نے تیسری شادی کا عندیہ دیا چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے کہا کہ شادی پر یقین پہلے زیادہ پختہ ہوگیا،ہمت ہارنا میرے خون میں نہیں۔ تیسری شادی کرتے وقت محتاط رہوں گا۔

عمران خان نے کہا ساٹھ سال کی عمر میں شادی کرنا تیس سال کی عمر میں شادی کرنے جیسا نہیں،کپتان نے کہا زندگی غیر متوقع ہے، کل کیا ہو کسی کو کچھ نہیں معلوم ہے۔

انہوں نے بتایا کہ دوسری شادی سے قبل بچوں سے مشورہ لیاتھا انھیں کچھ مسائل تھے،اب اگر تیسری شادی کی تو بچے اس فیصلے کو قبول کرلیں گے کیوں کہ وہ جانتے ہیں میں تنہا رہتا ہوں جو آسان نہیں۔

عمران خان نے افسوس کا اظہارکیا کہ اب تک کوئی ایسی نہیں جس سے شادی کرسکوں، کپتان نے یہ بھی بتایا کہ آئیڈیل بیوی کیسی ہونی چاہیے۔

عمران خان نے کہا بیوی ایسی ہو جو چیلنج قبول کرنا چاہتی ہو، دوسری خصوصیت، وہ بامقصد زندگی گزارنا چاہتی ہو۔

کپتان نے کہا انہیں گلیمر متاثر نہیں کرتا ہے کون کیسا دکھتا ہے وہ اس سے بھی متاثر نہیں ہوتے، انہیں متاثر کرتا ہے با مقصد زندگی گزارنے والے جو اپنی ذات سے آگے سوچتے ہوں جو کچھ بننا چاہتے ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں