The news is by your side.

Advertisement

جواب شریف فیملی نےدیناہے،تکلیف عمران خان اوراپوزیشن کوہے‘مریم اورنگزیب

 

راولپنڈی : وزیرمملکت اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہناہےکہ نوازشریف نےسب سےپہلےجےآئی ٹی کی بات کی تھی۔

تفصیلات کےمطابق راولپنڈی میں وزیرمملکت مریم اورنگزیب نے ایوب پارک میں اسکول کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئےکہاکہ نجی اسکولوں نے تعلیمی معیار بہترکیاہے۔

مریم اورنگزیب کا کہناتھاکہ تقافتی ورثے سے متعلق بچوں میں معلومات کی کمی ہے۔مغربی کلچر اپنانے کےباعث بچے اپنے کلچر سے دور ہورہے ہیں۔

وزیرمملکت برائےاطلاعات ونشریات کاکہناتھاکہ ملک میں سیکورٹی ایک چیلنج تھا حکومت کے دہشت گردی کے خلاف اقدامات سے امن قائم ہوا۔

ان کا کہناتھاکہ پنجاب حکومت نے نرسری سے گریڈ 10تک نصاب آن لائن کردیاہے۔انہوں نےکہاکہ ثقافت اجاگر کرنا اسکولوں کی انتظامیہ کی ذمہ داری ہے۔

وفاقی وزیرمملکت مریم اورنگزیب کاکہناتھاکہ پانامالیکس کی وجہ سےعمران خان کوسیاسی بیساکھی ملی۔انہوں نے کہاکہ نوازشریف نے سب سے پہلے جے آئی ٹی بنانے کی بات کی تھی۔


سپریم کورٹ کا فیصلہ اچھا ہے، ہم جو کہہ رہے تھے ثابت ہوگیا، عمران خان


واضح رہےکہ مریم اورنگزیب کاکہناتھاکہ الیکشن دھاندلی سےمتعلق فیصلہ آیاتوعمران خان نےرونا شروع کردیا۔ان کاکہناتھاکہ سپریم کورٹ نے تینوں پیٹشنرز کی درخواستیں مستردکردیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں