The news is by your side.

Advertisement

ایوان فلیڈ ریفرنس کے فیصلہ میں تاخیر ، عمران خان کی پریس کانفرنس ملتوی

اسلام آباد : احتساب عدالت کا فیصلہ مؤخر ہونے کے بعد  پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے پریس کانفرنس ملتوی کردی،  وہ دیر میں ایون فیلڈریفرنس فیصلے پر اپنا ردعمل دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں احتساب عدالت کی جانب سے ایون فیلڈریفرنس کا فیصلہ ڈھائی بجے مؤخر کرنے کے بعد عمران خان نے پریس کانفرنس ملتوی کردی، اب پی ٹی آئی چیئرمین دیر میں ایون فیلڈ ریفرنس فیصلے پر اپنا ردعمل دیں گے۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ عمران خان نے مصروفیات کی بنیادپرفیصلہ پریس کانفرنس منسوخ کی، عمران خان دیر اور سوات جلسوں میں اپنا ردعمل دیں گے۔

دوسری جانب تحریک انصاف سربراہ دیرجلسہ کے لئے بنی گالہ سے روانہ ہوگئے ، روانگی سے قبل عمران خان نے فواد چوہدری سے ملاقات کی اور ایون فیلڈ ریفرنس کے ممکنہ عدالتی فیصلے پر تبادلہ خیال کیا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ شریف خاندان کے خلاف کیس پر تفصیلی بات چیت ہوئی، عمران خان نے مصروفیات کی بنیاد پر پریس کانفرنس منسوخ کی،

عمران خان تیمرگرہ جلسے میں عدالتی فیصلے پر اپنا ردعمل دیں گے۔


 مزید پڑھیں : عمران خان ایون فیلڈ ریفرنس کا فیصلہ آتے ہی رد عمل کا اظہار کریں گے


اس سے قبل پی ٹی آئی چیئرمین نے ایون فیلڈ ریفرنس کا فیصلہ آتے ہی ردعمل کے  اظہار کا فیصلہ کیا تھا  ، اس سلسلے میں  انھوں نے میڈیا سے گفتگو کے انتظامات کرنے کی ہدایت کی تھی۔

دوسری جانب احتساب عدالت کا فیصلہ آتے ہی پاکستان تحریک انصاف نے شریفوں کے احتساب سے متعلق خصوصی دستاویزی فلم جاری کریں گی، فلم فیصل جاوید خان کی جانب سے تیار کی گئی ہے۔

خیال رہے کہ احتساب عدالت ایون فیلڈ ریفرنس پر فیصلہ ساڑھے2.30 بجے سنائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں