imran ہماری جنگ راؤانوار جیسے قاتلوں کےخلاف ہے، عمران خان khan
The news is by your side.

Advertisement

ہماری جنگ راؤانوار جیسے قاتلوں کےخلاف ہے، عمران خان

کراچی : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ ہماری جنگ پولیس وردی میں راؤانوار جیسے قاتلوں کےخلاف ہے، بےگناہ نقیب اللہ محسود کو اسی پولیس افسر نے قتل کیا، کراچی میں پشتون کمیونٹی پر پولیس ظلم کررہی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں محسود قبائل کے جرگے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ راؤانوار440لوگوں کا انکاؤنٹر کرچکا ہے۔

راؤ انوار کے ہاتھوں ماورائےعدالت قتل کیے گئے440افراد کی جوڈیشل انکوائری ہونی چاہئے اور اُس جیسے قاتلوں کوسزا دی جائے، ماورائے عدالت قتل کے پیچھے جو لوگ ہیں ان کا بھی پتہ کیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ جب خود پولیس ہی قانون کو توڑے تو معاشرے کا کیا حال ہوگا؟ کیوں کہ جس معاشر ے میں پولیس قانون توڑے اس کا کوئی مستقبل نہیں ہوتا۔ راؤانوار کے پیچھے سیاسی لوگ ہیں جو قتل کرواتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سیاسی لیڈرشپ خود پولیس سے قانون شکنی کرواتی ہے، سیاسی لوگ پولیس کے ذریعے زمینوں پر قبضے کراوتےہیں، سیاسی لیڈرشپ خود پولیس کو تباہ کرتی ہے، کراچی میں پولیس پشتون کمیونٹی پر ظلم کررہی ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کے پی کے میں پہلی مرتبہ پولیس کا پروفیشنل نظام لائے ہیں، کےپی کے میں کوئی پولیس والاکسی کوقتل نہیں کرسکتا، سندھ پولیس کو بھی کے پی کے پولیس جیسا محکمہ بنانا چاہتے ہیں۔


مزید پڑھیں: انتظارکےوالد جےآئی ٹی سے مطمئن نہیں ہیں‘ عمران خان


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں