The news is by your side.

Advertisement

احسن اقبال کاڈی جی آئی ایس پی آرکے حوالےسےبیان مضحکہ خیز ہے،عمران خان کا ٹوئٹ

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ احسن اقبال کاڈی جی آئی ایس پی آرکے حوالےسےبیان مضحکہ خیز ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان سماجی رابطے کی وہب سائٹ ٹوئٹر پر احسن اقبال کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ احسن اقبال کاڈی جی آئی ایس پی آرکے حوالےسےبیان مضحکہ خیز ہے، فوج کےخلاف احسن اقبال کابیان ڈان لیکس ایجنڈےکا تسلسل ہے۔

عمران خان نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ احسن اقبال کا بیان جارح قوتوں کوخوش کرنے کیلئے ہے، ،پاکستان کی معاشی حالت دنیاسےچھپی نہیں۔نوازشریف اور اسحٰق ڈارنےآئندہ نسلوں پرقرض کابوجھ لاد دیاہے۔ شریفوں کےدرباری قوم کوبےوقوف نہیں بناسکتے۔


مزید پڑھیں : ڈی جی آئی ایس پی آر معیشت پر بیانات دینے سے گریز کریں، احسن اقبال


یاد رہے کہ معیشت پر ڈی جی آئی ایس پی آر کا بیان غیرذمہ دارانہ قرار دیا تھا اور کہا تھا کہ پاکستان کی معیشت مستحکم ہے ڈی جی آئی ایس پی آرکومعیشت پربیانات،تبصروں سےگریزکرناچاہیے، غیرذمہ دارانہ بیانات پاکستان کی عالمی ساکھ متاثر کر سکتے ہیں۔

احسن اقبال نے کہا تھا کہ پاکستان کی معیشت مستحکم اور بہتری کی جانب گامزن ہے، توانائی کے منصوبوں سے درآمدات پر دباؤ پڑا جبکہ ٹیکسوں کی وصول میں دگنا اضافہ بھی ہوا، ملک کی تاریخ کے سب سے بڑے ترقیاتی بجٹ پرعمل ہورہا ہے جس کے تحت سیکیورٹی آپریشنز کے لیے بھی وسائل فراہم کیے جارہے ہیں، معیشت کی بہتری کے بعد اب ہمیں آئی ایم ایف پروگرام پر جانے کی ضرورت نہیں رہی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں