site
stats
پاکستان

تفصیلی فیصلے سے نوازشریف کو ’ کیوں نکالا‘ کا جواب مل گیا ہوگا، عمران خان

اسلام آباد : چیئرمین تحریک انصاف نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ نے نوازشریف کی نظرثانی درخواست کو مسترد کرتے ہوئے اپنے تفصیلی فیصلے میں سب کچھ واضح کردیا ہے جس سے کے بعد میاں صاحب کو’ مجھے کیوں نکالا ‘ کا جواب مل گیا ہو گا.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پاناما پیپرز کے تفصیلی فیصلے پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ردعمل دیتے ہوئے کیا، عمران خان کا کہنا تھا کہ نوازشریف نے عوام، پارلیمنٹ اور عدالت کو بے وقوف بنانے کی کوشش کی ہے جو کہ ناقابل برداشت ہے.

سربراہ تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ کے فیصلے سے یہ بات ثابت ہو چکی ہے کہ تمام لوگوں کو تمام وقت بے وقوف نہیں بنایا جا سکتا اور ایک وقت آتا ہے جب بھانڈا پھوٹ جاتا ہے.

انہوں نے کہا کہ تفصیلی فیصلے سے یہ بات بھی ثابت ہو گئی کہ دراصل مریم نواز ہی مے فیئر فلیٹ کی بینیفشل اونر ہیں جب کہ سب جانتے ہیں کہ 1993 میں مریم نواز کے پاس یہ فلیٹ خریدنے کے ذرائع نہیں تھے.

عمران خان نے مزید کہا کہ شریف خاندان منی ٹریل نہیں دے سکے جس سے ثابت ہو سکتے کہ نوازشریف نے یہ فلیٹ چوری اور منی لانڈرنگ کے پیسوں سے خریدے گئے.

 سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ سپریم کورٹ کے تفصیلی فیصلے کے شائع ہونے کے بعد امید کی جاسکتی ہے کہ نواز شریف کو اپنے مستقل سوال مجھے کیوں نکالا کا خاطر خواہ جواب مل گیا ہو گا جسے وہ ہر جلسے، ریلی اور تقریر میں بار بار دہرایا کرتے تھے۔

 اسی سے متعلق : نوازشریف نے جان بوجھ کر اثاثے چھپائے، عدالت کا تفصیلی فیصلہ

 خیال رہے سپریم کورٹ نے پاناما پیپرز کیس کا 23 صفحات پر مشتمل تفصیلی فیصلہ جاری کردیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ نوازشریف کی نااہلی سےمتعلق حقائق غیرمتنازع تھے، افسوس کی بات ہے کہ نواشریف نے بد دیانتی کے ساتھ جھوٹا بیان حلفی دے کر پارلیمنٹ، عوام اور عدالت کو بے وقوف بنایا اور دھوکہ دہی کے مرتکب ہوئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top