عمران خان کی شاہ محمود قریشی کو اسپیکر بننے کی تجویز -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی شاہ محمود قریشی کو اسپیکر بننے کی تجویز

اسلام آباد: پاکستان تحریکِ انصاف کے سینئر رہنما شاہ محمود قریشی قومی اسمبلی میں اسپیکر شپ کی دوڑ میں شامل ہوگئے، چیئرمین عمران خان نے انھیں اسپیکر بننے کی تجویز دے دی۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے وزارتِ خارجہ کے منصب کے لیے معذرت کرنے والے پی ٹی آئی لیڈر شاہ محمود کو اسپیکر قومی اسمبلی کی پیش کش ہوگئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ شاہ محمود قریشی ضمنی انتخابات میں حصہ لے کر وزیرِ اعلیٰ پنجاب کے منصب کے خواہش مند ہیں، تاہم پی ٹی آئی چیئرمین کی جانب سے اسپیکر شپ کے لیے پیش کش کے بعد یہ ظاہر ہو رہا ہے کہ وہ وزارتِ اعلیٰ کے لیے زیرِ غور نہیں ہیں۔

دوسری طرف عارف علوی بھی قومی اسمبلی میں اسپیکر شپ کے مضبوط امیدوار سمجھے جا رہے ہیں، ذرائع پی ٹی آئی کا کہنا ہے شاہ محمود بھی اب اس دوڑ میں شامل ہو چکے ہیں۔

ہمارے نمبر پورے ہیں حکومت بنانے کی پوزیشن میں آچکے ہیں: شاہ محمود قریشی

واضح رہے کہ عمران خان کی جانب سے کل بنی گالہ میں اہم ترین اجلاس طلب کیا گیا ہے جس میں حکومت سازی سے متعلق ابھی تک زیرِ التویٰ فیصلے جاری کیے جانے کا قومی امکان ہے۔

واضح رہے کہ چند دن قبل شاہ محمود قریشی نے کہا تھا کہ عمران خان عوام کے وزیرِ اعظم بن کر سامنے آ رہے ہیں، مرکز میں پی ٹی آئی مکمل طور پر مطمئن ہے، نمبر پورے کیے جا چکے ہیں اور تحریکِ انصاف حکومت بنانے کی پوزیشن میں ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں