The news is by your side.

Advertisement

افغان خاتون شربت بی بی کو ڈی پورٹ نہ کیا جائے،عمران خان

اسلام آباد : تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے خیبر پختونخواہ حکومت سےکہا ہے کہ افغان نژاد خاتون شربت گلالئی کو انسانی ہمدردی کی بناء پر ڈی پورٹ نہ کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے چیرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائیٹ پر اپنے ایک پیغام میں تحریر کیا ہے کہ خیبر پختونخواہ کی حکومت انسانی ہمدری کی بناء پر افغان خاتون کو افغانستان ڈی پورٹ نہ کیا جائے۔

وزارت داخلہ کی جانب سے شناختی کارڈز کی دوبارہ سے جانچ پڑتال کے دوران سبز آنکھوں والی شربت گلا لئی کو نادرا افسرامن کی ملی بھگت سے جعلی شناختی کارڈز کے اجراء کا انکشاف ہوا تھا جس کے بعد افغان خاتون کو حراست میں لے لیا گیا تھا جب کہ اس کے دو بیٹے فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے تھے۔

اسی سے متعلق : افغان خاتون شربت گلا لئی بی بی کو 15دن قید اور 1لاکھ 10ہزارروپے جرمانےکی سزا

مقامی عدالت نے شربت گلا لئی کو پندرہ دن قید اور ایک لاکھ دس ہزارروپے جرمانے کی سزا سنادی جبکہ سزا مکمل ہوتے ہی پاکستان بھی چھوڑنے کا بھی حکم دیدیا تھا۔

 یہ بھی پڑھیں : پشاور سبزآنکھوں والی افغان خاتون شربت بی بی گرفتار

اسی کی دہائی میں بین الاقوامی جریدے میں تصویر چھپنے کے بعد شہرت پانی والی سبز آنکھوں کی مالک بچی شربت گلا لئی کو معروف فوٹو گرافر نے افغان وار کے خاتمے کے بعد پھر سے ڈھونڈ نکالا تھا تا ہم اب سبز آنکھوں والی وہ بچی شربت گلالئی اب دو بچوں کی ماں بن چکی تھی اور ایک بار پھر شہرت حاصل کر لی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں