جو ہار سے ڈر جاتا ہے وہ نواز شریف بن جاتاہے، عمران خان Imran Khan
The news is by your side.

Advertisement

جو ہار سے ڈر جاتا ہے، وہ نواز شریف بن جاتا ہے: عمران خان

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ انھیں‌ فخر ہے کہ پاکستان کی عدالت نے انھیں‌ صادق اورامین قراردیا.

ان خیالات کا اظہار پی ٹی آئی چیئرمین نے اسلام آباد میں ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا.

انھوں‌ نے مخالفین کو آڑے ہاتھوں‌ لیتے ہوئے کہا کہ نوازشریف اور حنیف عباسی کا خصوصی شکریہ ادا کرتا ہوں، مجھ پر کیس کر کے صادق اورامین کا سرٹیفکیٹ دلایا دیا.

انھوں‌ نے لودھراں الیکشن میں پی ٹی آئی کی شکست پر کہا کہ لیڈر وہ نہیں، جو دنیا میں جا کر کہے کہ مجھے کیوں نکالا.

عمران خان نے علی ترین سے متعلق کہا کہ انتخاب ہارنے پر ہر طرف رونا دھونا لگا ہوا ہے، حالاں‌ کہ ایک بچہ پہلی بار الیکشن لڑ کر91000ووٹ لے گیا، اتنے ووٹ لے کربھی رونا دھونا لگا رکھا ہے، جو کسی طور مناسب نہیں.

کامیاب لوگ اورقومیں اپنی ناکامیوں سےسیکھتی ہیں‘ عمران خان

پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ 21 سال میں نے انھوں نے ہار جیت کا سامنا کیا ہے، جو ہار کو نہیں سنبھال سکتا، وہ جیتنا نہیں سیکھ سکتا، جو ہار سے ڈر جاتا ہے وہ نواز شریف بن جاتاہے.

واضح رہے کہ عمران خان نے لودھراں میں شکست پر اپنے ورکرز کو ٹویٹر کے ذریعے پیغام دیا تھا کہ کا میاب لوگ، ادارے اور قومیں اپنی ناکامیوں سے سبق سیکھتی ہیں۔ غلطیوں کا تجزیہ کرنے کے بعد ان پرقابو پا کر ہی مضبوطی آتی ہے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں