site
stats
پاکستان

طاقت کا استعمال معاملے کا حل نہیں، قبل از وقت انتخابات ضروری ہوگئے ہیں، عمران خان

اسلام آباد: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ طاقت کا استعمال کسی معاملے کا حل نہیں ہے اور فیض آباد دھرنا ختم کرانے کے لیے مذاکرات کا راستہ اپنانا چاہیئے تھا.

وہ اسلام آباد دھرنے کے خلاف ہونے والے آپریشن کے بعد پیدا ہونے والی صورت حال پر ردعمل دے رہے تھے، عمران خان کا دھرنا مظاہرین سے پُرامن رہنے کی اپیل کرتے ہوئے کہنا تھا کہ طاقت کا استعمال معاملے کا حل نہیں تھا.

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے ایک پیغام میں عمران خان نے کہا کہ ختم نبوت ہمارے ایمان کا بنیادی جز ہے ، راجہ ظفرالحق کی کمیٹی کی تحقیقات کی روشنی میں ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کر لی جاتی تو معاملہ یہاں تک نہ پہنچتا.


 فیض آباد آپریشن: 145 زخمی، 5 افراد جاں بحق


انہوں نے مزید کہا کہ حکومت کی نا اہلی کی وجہ سے معاملہ یہاں تک پہنچ گیا ہے کہ ریاست کی رٹ ختم ہوتی نظر آرہی ہے اور ملک جل رہا ہے لیکن وزیراعظم شاہد خاقان بجائے حالات کو کنٹرول کرنے کے نااہل نوازشریف کے دربار حاضری دے رہے ہیں.

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ شاہد خاقان حکومت کا سارا زور شریف خاندان کی کرپشن بچانے پر ہے، حکومت کے اسی طرزعمل کے باعث قبل از وقت انتخابات کا مطالبہ کرتا آیا ہوں اور آج ایک بار پھر یہی مطالبہ کرنے پر مجبور ہو گیا ہوں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top