site
stats
پاکستان

ن لیگ اورموٹو گینگ جےآئی ٹی کی تشکیل پرجشن جلدبھول گئے‘ عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کےسربراہ عمران خان کا کہناہےکہ جےآئی ٹی قابومیں نہیں آرہی توبدنام کرنےکی کوشش کی جارہی ہے۔

تفصیلات کےمطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پرچیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے اپنے پیغام میں کہاکہ ن لیگ اورموٹو گینگ جےآئی ٹی کی تشکیل پر جشن جلدبھول گئے۔

عمران خان نےکہاکہ جے آئی ٹی بننےپر انہوں نےفتح کےنشان بنائے،مٹھائیاں تقسیم کیں،لیکن اب جےآئی ٹی قابومیں نہیں آرہی توبدنام کرنےکی کوشش کی جارہی ہے۔

خیال رہےکہ گزشتہ روزچیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہاتھا کہ جمہوریت کو خطرے میں اُن کرپٹ لوگوں نے ڈالا ہے جو سیاست میں رشوت اور جوڑ توڑ کے بانی ہیں۔


پانامالیکس کوکسی نےسنجیدہ نہیں لیا‘ صرف پاکستان میں سنجیدہ لیاگیا‘ سعدرفیق


یاد رہےکہ اس سےقبل گزشتہ روز وزیرریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا مہذب ممالک میں پانامالیکس پرکچھ کیوں نہیں ہوا،پانامالیکس کاہدف پاکستان تھامنتخب وزیراعظم کوکٹہرےمیں کھڑاکیاگیا۔


شریفوں کو بچانے کےلیے ریکارڈ میں ردوبدل انصاف کی راہ میں مداخلت ہے‘ عمران خان


واضح رہےکہ تین روز قبل چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا تھا کہ شریفوں کوبچانے کے لیے ریکارڈ میں ردوبدل کی رپورٹس آرہی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top