The news is by your side.

Advertisement

پھٹیچر کا لفظ غیر رسمی تھا لیکن شور ایسا مچاجیسے قتل کردیا ہو، عمران خان

لاہور : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ پھٹیچر کا لفظ غیر رسمی گفتگو میں استعمال کیا تھا لیکن ایساشور مچادیا گیا جیسے میں نے کوئی قتل کردیا ہو۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ نجی گفتگو میں کہے لفظ کو پکڑ طوفان برپا کردیا گیا اور ایسا شور کیا گیا جیسے میں نے قتل کردیا ہو۔

انہوں نے کہا کہ انصاف اسٹوڈینٹس فیڈریشن کے رضاکاروں کے ساتھ مل کر اس سال کے آخر تک خیبر پختونخوا میں ایک ارب درخت لگانے کا ہدف پورا کر لیں گے جب کہ پنجاب میں بھی 10 ہزار درخت لگائیں گے۔

سربراہ تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ دنیا کو گلومل وارمنگ کا خدشہ لاحق ہے اس لیے ہمیں اپنے مستقبل کو محفوظ بنانا ہے تو زیادہ سے زیادہ درخت اگانے ہوں گے جس کے لیے پاکستان کے نوجوانوں کو آگے آنا ہوگا اور اس سلسلے میں انصاف اسٹوڈینٹس فیڈریشن اپنا بھرپور کردار ادا کرے گی۔

انہوں نے سوال کیا کہ اگر نیب نے اسد قیصر کو خط نہیں لکھا تو پھر کس نے لکھے ہیں اس کے ذمہ داروں کا تعین کرنا ہوگا اور مجھے پورا یقین ہے موٹوگینگ اس کے ذمہ دار ہیں۔

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے وزیراعظم نواز شریف اور وزیراعلیٰ شہباز شریف کو ہدفِ تنقید بناتے ہوئے کہا کہ دونوں بھائی قوم کے ٹیکس کے پیسوں سے اشتہارات شائر کر رہے ہیں اور اب تک یہ دونوں بھائی 25 سے 30ارب روپے کے اشتہارات کی مد میں پھونک چکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں