site
stats
پاکستان

پاناما کیس کا فیصلہ ملکی سیاست کو بدل کر رکھ دے گا، عمراں خان

اسلام آباد : چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ پاناما کیس کا فیصلہ پاکستان کی سیاست بدل کر رکھ دے گا جس کا اثر پورے ملک پر مرتب ہوگا۔

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان بنی گالہ میں اپنی پارٹی کی کورکمیٹی کے اجلاس کی صدارت کر رہے تھے جس میں ملک بھرسے پارٹی قائدین نے شرکت کی، اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ پاناما کیس کے فیصلے کا اثر پورے پاکستان پرمرتب ہوگا جو منظر نامے کو بدل کر رکھ دے گا۔

انہوں نے کہا کہ پورا ملک پاناما کیس کے فیصلے کا شدت سے انتظار کر رہا ہے جس کے لیے  تحریک انصاف نےتاریخی جدوجہد کی جس پراپنے ایک ایک کارکن کوخراج تحسین پیش کرتا ہوں جن کی جدو جہد رنگ لانے والی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ پاکستان کا روشن مستقبل آج تحریک انصاف کی راہ تک رہا ہے کیوں کہ یہی جماعت ہے جس نے کرپشن کے خلاف عملی جدو جہد کی اور پاناما کیس کو سرد خانے کی  نذر نہیں ہونے دیا اور میڈیا میں اس کو زندہ رکھا۔

انہوں نے کہا کہ کل کے فیصلےکے بعد کا پاکستان اورآج کے پاکستان میں نمایاں فرق ہوگا کیوں کہ کرپشن آج پاکستان کا سب سے بڑا ایشو بن چکا ہے اور پوری قوم جان چکی ہے کہ مسائل کی سب سے بنیادی وجہ یہی کرپشن ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top