site
stats
پاکستان

ہم نے چھانگا مانگا جیسے 10 جنگلات اگائے، عمران خان

اسلام آباد: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان میں ٹمبر مافیا کے باعث جنگلات ختم ہورہے ہیں تاہم خیبر پختونخوا نے چھانگا مانگا جیسے دس جنگل اگا کر قابل تقلید عمل کیا۔

وہ اسلام آباد میں جنگلات سے متعلق ایک تقریب سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ ہماری حکومت کے آنے سے پہلے کے پی کے میں ٹمبر مافیا متحرک اور فعال تھی جسے لگام دی گئی۔

سربراہ تحریک انصاف نے بتایا کہ ٹمبرمافیا نے تقریباً 100ارب روپے کے جنگلات کاٹ لیے ہیں جس کے باعث پاکستان سے جنگلات میں خاتمہ ہو رہا ہے اور ماحول ، موسم اور درجہ حرارت میں بگاڑ کا باعث بن رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایک وقت تھا جب پاکستان میں چھانگا مانگا جیسے جنگلات ہوا کرتے تھے لیکن حکومتی نا اہلی اور ٹمبر مافیا کے گٹھ جوڑ نے اسے تہس نہس کیا تاہم کے پی کے حکومت نے چھانگا مانگا جیسے 10 جنگلات اگا کر ملک کو گلوبل وارمنگ سے بچانے کے لیے اپنا کردار ادا کیا ہے۔

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ ہم نے سیم والے علاقے میں درخت لگائے گئے ہیں کیوں کہ 10سال بعد سیم سے متاثرہ زمین کاشت کے قابل ہوجاتی ہے۔

عمران خان نے خیبر پختونخواہ حکومت کی کارکردگی کا زکر کرتے ہوئے کہا کہ پولیس میں میریٹ پر سلیکشن ہوتی ہے اور دیگر صوبوں کی نسبت کے پی کے پولیس میں کوئی سیاسی مداخلت نہیں ہے اس لیے عمدہ کارکردگی دکھا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا میں تعلیم اور اسپتال کا نظام بھی دیگر صوبوں سے بہتر ہے اور کے پی کے حکومت کی کارکردگی دیگر صوبوں کے لیے مشعلِ راہ ہے۔

عمران خان نے پاناما کیس کے حوالے سے وزیر اعظم کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ پاناما کیس میں پھنسے والوں کی ساری ترقیاں صرف اخبار کے اشتہاروں تک محدود ہیں اگر درست احتساب ہو یہ لوگ جیل میں ہوتے لیکن بدقسمتی سے جس طرح کااحتساب ہونا تھا اس طرح نہیں کیاجاسکا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top