The news is by your side.

Advertisement

کیا دنیا مقبوضہ کشمیر میں نسل کشی خاموشی سے دیکھتی رہے گی، عمران خان

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ مودی پہلے گجرات میں مسلمانوں کی نسل کشی کرچکا ہے، کیا دنیا مقبوضہ کشمیر میں نسل کشی خاموشی سے دیکھتی رہے گی۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر وزیراعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ مقبوضہ کشمیرمیں 12 روز سے کرفیو ہے، پہلے سے ہیوی ملٹرائزڈ مقبوضہ علاقے میں اضافی فوجی موجود ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ بڑی تعداد میں آر ایس ایس کے غنڈے اور مکمل کمیونیکیشن بلیک آؤٹ ہے، انتہا پسندی اورتشدد کا سلسلہ شروع ہوسکتا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ مودی پہلے گجرات میں مسلمانوں کی نسل کشی کرچکا ہے، کیا دنیا مقبوضہ کشمیر میں نسل کشی خاموشی سے دیکھتی رہے گی، عالمی برادری نے یہ ہونے دیا تومسلم دنیا میں اس کا شدید ردعمل ہوگا۔

واضح رہے کہ بھارتی حکومت کی جانب سے آرٹیکل 370 اے ختم کرنے کے بعد مقبوضہ کشمیر میں گیارویں روز بھی کرفیو جاری ہے، مقبوضہ وادی کا بیرونی دنیا سے رابطہ بدستور منقطع ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں موبائل فون، انٹرنیٹ سروس بند اور ٹی وی نشریات معطل ہیں۔ مقبوضہ وادی میں کھانے پینے کی اشیا اور دواؤں کی قلت ہے، جامع مسجد کے اطراف رکاوٹیں لگائی گئی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں