site
stats
پاکستان

عمران خان نے وزیراعظم کیلئے شیخ رشید کا نام دے دیا

اسلام آباد : تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے وزیراعظم کیلئے شیخ رشید کا نام دے دیا، ان کا کہنا ہے کہ وزیراعظم کیلئے اپوزیشن کا مشترکہ امیدوار ہونا چاہیئے، شہبازشریف وزیراعظم بنے تو ن لیگ کو مزید نقصان ہوگا۔

ان خیالات کااظہار انہوں نے اپنے ایک بیان میں کیا، شہباز شریف کو وزیر اعظم نامزد کرنے کے حوالے سے چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ کیا ان کے پاس اور کوئی شخص نہیں وزیراعظم بنانےکیلئے؟ شہبازشریف کو وزیراعظم بنانے جارہےہیں ان کانام ریفرنس میں ہے، شہبازشریف وزیراعظم بنے تو ن لیگ کو مزید نقصان ہوگا۔

انہوں نے بتایا کہ وزیر اعظم کیلئے مشترکہ امیدوار میں شیخ رشید کا نام دیا ہے، ہماری کوشش ہے کہ وزیراعظم کے لئے اپوزیشن کا مشترکہ امیدوار ہو، ان کا کہنا تھا کہ ہم نے اپوزیشن سے باقاعدہ رابطے شروع کر دیئے ہیں اور پوری قوت سے شیخ رشید کو منتخب کر انے کی کوشش کریں گے۔

عمران خان نے کہا کہ شریف خاندان نےایف زیڈ کمپنی منی لانڈرنگ کیلئے بنائی ہوئی تھی، نوازشریف کوصرف جھوٹ لےڈوبا، شریف خاندان نے سوا سال میں ایک چیزنہیں دکھائی، جب قطری خط فراڈ نکل آیا تھا تو نوازشریف کو اسی وقت استعفیٰ دے دینا چاہئیے تھا۔

ان کا کہنا تھا کہ شریف خاندان نے کرپٹ لوگوں کو بٹھا کر اداروں کو تباہ کردیا، 2013 میں پتا چلاکہ انتخابات میں دھاندلی کیسے کی گئی، اللہ نےموقع دیا تو کرپشن پرقابو پا کر دکھاؤں گا، اس بار ہم تیاری کے ساتھ الیکشن لڑیں گے۔ مسلم لیگ نون جمہوری پارٹی نہیں یہ بادشاہت ہے، میں سمجھتاتھا چوہدری نثار کوئی بڑا فیصلہ کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top