The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے 41 سال کی منی ٹریل رسیدوں کےساتھ جمع کرادی‘ فوادچوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری کا کہنا ہے کہ نوازشریف اورعمران خان کے کیس میں زمین آسمان کا فرق ہے، عمران خان کی پوری منی ٹریل 6 لاکھ 72ہزارپاؤنڈ کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان فواد چودھری کا کہنا ہے کہ عمران خان کی پوری منی ٹریل 6 لاکھ 72 ہزارپاؤنڈ کی ہے جبکہ شریف خاندان کی منی ٹریل 30 ہزارکروڑکی ہے۔

فواد چودھری نے کہا کہ نوازشریف9 سال تک حکومت میں رہے، عمران خان نے ایک مرتبہ بھی عوامی عہدہ نہیں رکھا۔ انہوں نے کہا کہ عمران خان کی41 سال کی منی ٹریل رسیدوں کےساتھ جمع کرا دی۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما کا کہنا تھا کہ جو لوگ کہتے ہیں کہ نوازشریف اور عمران خان کے کیس ایک جیسے ہیں تو وہ دیکھ لیں کہ نوازشریف کا کیس 16 کمپنیوں اور 300 ارب کے گرد گھوم رہا ہے جبکہ عمران خان کی پوری منی ٹریل 6 لاکھ 72ہزارپاؤنڈ کی ہے۔

فواد چودھری کا کہنا تھا کہ کچھ لوگ چاہتے ہیں نوازشریف نااہل ہوئے تو عمران خان اور جہانگیر ترین سمیت سب نااہل ہوجائیں تاکہ نوازشریف کی نااہلی کا دکھ کچھ کم ہو۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں