The news is by your side.

Advertisement

کچھ بھی ہو جائے پیپلزپارٹی کی حکومت نہیں آنے دیں گے، عمران خان

سکھر : تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ اب سندھ کے عوام کو آصف زرداری سے جان چھڑانے کا موقع ملا ہے، کچھ بھی ہو جائے پیپلزپارٹی کی حکومت نہیں آنے دیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سکھر میں انتخابی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ ن لیگ اور پیپلزپارٹی نے باریاں لے لیں، اب سندھ کے عوام کو آصف زرداری سے جان چھڑانے کا موقع ملا ہے، عوام پچیس جولائی کو خوف کی زنجیریں توڑ دیں۔

انہوں نے کہا کہ ایف آئی اے نے35ارب کی منی لانڈرنگ پکڑی ہے، اس منی لانڈرنگ کے پیچھے آصف زرداری اوران کی بہن فریال تالپور ہیں، سندھ میں کوئی منصوبہ ایسا نہیں جس میں فریال تالپور کا حصہ نہ ہو۔

سکھر میں سونامی سے خطاب کرتے ہوئے کپتان کا کہنا تھا کہ ظالموں کو شکست دینے کا وقت آگیا ہے، سندھ کے حکمران یہاں کے لوگوں کو انسان نہیں سمجھتے، سندھ میں جتنی لوٹ مار ہے اتنی کسی اور صوبے میں نہیں، کچھ بھی ہو جائے زرداری کی حکومت نہیں آنے دیں گے۔

سربراہ پاکستان تحریک انصاف کا مزید کہنا تھا کہ60سال کی تاریخ میں پاکستان پر قرضہ 6ہزار ارب تھا، گزشتہ10سال میں قرضہ6ہزارسے27ہزارارب پرپہنچ گیا،آج بھی پاکستان کا بچہ بچہ آئی ایم ایف کا مقروض ہے، ان دس سالوں میں ن لیگ اور پیپلزپارٹی نے باریاں لیں اورفرینڈلی اپوزیشن کی۔

چیئرمین پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ جب یہ دونوں اکٹھے ہوتے ہیں تو ایک ہی بات بولتے ہیں کہ جمہوریت بچاؤ، نوازشریف خود ایئرپورٹ جا کر آصف زرداری کو رائیونڈ لے کر آیا، ملک کو لوٹنا ن لیگ اور پیپلزپارٹی کا مک مکا تھا، دس سال پہلے ڈالر60روپے کا تھا اور آج125روپے کا ہوگیا، ڈالر کے مقابلے میں روپے کی قدرآدھی ہوکر رہ گئی ہے۔

سابق وزیر اعلیٰ پنجاب پر تنقید کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ شوبازشریف نے کہا تھا کہ آصف زرداری کو گلیوں میں گھسیٹوں گا، الیکشن سے پہلے شہبازشریف نے ڈرامہ کیا پھر جیتنے کے بعد معافی مانگ لی۔

شہباز اینڈ سنز کرپشن کمپنی نے ملتان میں میٹرو صرف کرپشن کیلئے بنائی، ملتان والوں نے کہا کہ ہمیں میٹرو نہیں چاہیے مگر ن لیگ نے زبردستی بنادی، شہباز شریف نے56کمپنیز میں کرپشن کی، اس کی کرپشن بےنقاب کروں گا۔

مزید  پڑھیں: عمران خان تقریباً 3 کروڑ 86 لاکھ 94ہزار روپے سے زائد اثاثوں کے مالک

عمران خان نے شرکاء سے کہا کہ پیپلزپارٹی یا ن لیگ اقتدار میں واپس آئیں تو آپ کی تقدیر نہیں بدلے گی، آپ نے25جولائی کو اس سوچ اور ظلم کو شکست دینی ہے، سندھ کے لوگ تحریک انصاف کے امیدواروں کو ووٹ نظریے کی بنیاد پر دیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں