site
stats
پاکستان

شریف خاندان برطانوی حکام کی کارروائی سےپہلےحساب دیدیں، عمران خان کا ٹوئٹ

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران‌ خان کا کہنا ہے کہ شریف خاندان برطانوی حکام کی کارروائی سےپہلےحساب دیدیں، برطانوی حکام کرمنل فنانس ایکٹ دوہزار سترہ کے تحت کارروائی کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ شریف خاندان کواپنی دولت کا حساب دینا چاہئے، شریف خاندان برطانوی حکام کی کارروائی سےپہلےحساب دیدیں۔

برطانوی حکام کرمنل فنانس ایکٹ 2017 کے تحت کارروائی کرسکتےہیں، قانون غیر ملکی بیورو کریٹس، سیاستدانوں کی غیرقانونی دولت سے متعلق ہے اور اس قانون کے تحت غیر ملکی بیورو کریٹ اور سیاستدانوں کے برطانیہ میں زیر گردش غیر قانونی پیسے کو ضبط کیا جائے گا۔


مزید پڑھیں : عمران خان کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری


یاد رہے اس سے قبل الیکشن کمیشن نے توہین عدالت کیس میں عمران خان کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کردئیے اور گرفتارکرکے چھبیس اکتوبرکوپیش کرنےکاحکم دیا جبکہ عمران خان کے وکیل بابراعوان نے عمران خان کےخلاف فیصلے کوچیلنج کرنے کا اعلان کردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top