site
stats
پاکستان

نہ شکرے ٹرمپ سے ذلت اٹھانے کے بعد حکومت کو احساس ہوا،عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ امریکا کی قیادت میں دہشتگردی کے خلاف جنگ میں شمولیت کی ہمیشہ مخالفت کی، نہ شکرے ٹرمپ سے ذلت اٹھانے کے بعد حکومت کو احساس ہوا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں ڈونلڈ ٹرمپ کواحسان فراموش قراردیدیا اور کہا کہ امریکاکی قیادت میں جنگ میں شمولیت کی ہمیشہ مخالفت کی، نہ شکرے ٹرمپ سے ذلت اٹھانے کے بعد حکومت کو پاکستان کوجنگ میں گھسیٹنےکی غلطی کا احساس ہوا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان نے بھاری قیمت ادا کی، ستر ہزار پاکستانی جان سے گئے اور ملک کو سو بلین ڈالرز کا نقصان ہوا، جنگ میں شمولیت سے پاکستانی معاشرہ انتہاپسندی اورگروپ بندی کاشکار ہوا۔

انھوں نے مزید کہا کہ ٹرمپ کی دھمکی پر میرے بیان کے بعد حکومت نے فوری کیا اقدامات کئے۔


مزید پڑھیں :  سب کچھ کرنے کے بعد بھی امریکا طعنے دے رہا ہے، عمران خان


 یاد رہے گشتہ روز بھی عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان کا نائن الیون سے کچھ لینا دینا نہیں پھر بھی ہم نے جالی اور معاشی نقصان نا سامنا کیا، اتنے نقصان کے باوجود امریکا سے صرف طعنے ہی مل رہے ہیں ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top