وزیراعظم عمران خان کا دورہ متحدہ عرب امارات مکمل ہونے پر اعلامیہ جاری -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا دورہ متحدہ عرب امارات مکمل ہونے پر اعلامیہ جاری

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا دورہ متحدہ عرب امارات مکمل ہونے پر اعلامیہ جاری کردیا گیا، اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ وزیراعظم نے شیخ محمد بن راشد المکتوم کی دعوت پر یواے ای کا دورہ کیا۔

دورے کا مقصد عالمی گورنمنٹ سمٹ کی تقریب میں شرکت کرنا تھی، دورے میں وزیراعظم کی یو اے ای قیادت سے اہم ملاقاتیں ہوئیں، یو اے ای کے ڈپٹی سپریم کمانڈر شیخ محمد بن زیدالنہیان سے وزیر اعظم کی ون آن ون ملاقات ہوئی۔

اعلامیہ کے مطابق وزیراعظم نے انصاف، میرٹ اور فلاحی اقدامات کو معاشرتی ترقی کی بنیاد قرار دیا، انہوں نے پاکستان میں مدینہ کی فلاحی ریاست کا تصور پیش کیا، سمٹ کے دورن پاکستان میں سرمایہ کاری کے مواقع پر بھی بات کی گئی،وزیراعظم نے سیاحت کے شعبےاوراصلاحاتی ایجنڈے کو دنیا کے سامنے رکھا۔

اس موقع پر معیشت کو مستحکم کرنے اور کاروباری سہولیات کے فروغ پر عالمی رہنماؤں کو اعتماد میں لیا گیا، اصلاحاتی ایجنڈا، اقتصادی صورتحال میں بہتری، نجی شعبہ کی حوصلہ افزائی سے متعلق آگاہ کیا گیا،

اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ اماراتی قیادت سے مختلف شعبوں میں باہمی تعاون بڑھانے پراتفاق ہوا، پاک امارات لانگ ٹرم تجارت بڑھانے پر زور دیا گیا، پاکستان کی معاشی مدد پر وزیراعظم نے شیخ محمد بن زیدالنہان کا خصوصی شکریہ ادا کیا۔

وزیر اعظم نے اپنے ہم منصب شیخ محمد بن راشد المکتوم سے بھی علیحدہ ملاقات کی، اس کے علاوہ دورے کے دوران وزیراعظم نے سائیڈ لائن ملاقاتیں بھی کیں۔

ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور اور خطے کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کرتے ہوئے دونوں رہنماؤں نے باہمی تعلقات کو مزید فروغ اور استحکام دینے کے عزم کا اعادہ کیا، وزیراعظم نے افغانستان میں امن کی کوششوں میں ولی عہد کے کردار کو بھی سراہا۔

اس موقع پر لبنانی ہم منصب اور آئی ایم ایف منیجنگ ڈائریکٹر سے بھی ملاقاتیں ہوئیں، وزیر اعظم عمران خان نے سمٹ کے انعقاد پر یو اے ای قیادت کی تعریف کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں