The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے زلفی بخاری کا نام نکالنے کیلئے کسی کو فون نہیں کیا، فیصل جاوید

لاہور : تحریک انصاف کے رہنما سینیٹر فیصل جاوید نے کہا ہے کہ عمران خان نے کوئی قانون نہیں توڑا، زلفی بخاری کا نام بلیک لسٹ سے نکالنے کیلئے کسی کو فون تک نہیں کیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا، فیصل جاوید نے کہا کہ عمران خان کو اس سارے معاملے کا پتہ ہی نہیں تھا اور نہ ہی زلفی بخاری کو اس بات کا علم تھا کہ ان کا نام بلیک لسٹ میں موجود ہے۔

فیصل جاوید کے مطابق انتظامیہ کی جانب سے عمران خان کو یہ بتایا گیا تھا کوئی مسئلہ ہوا ہے جس کے لئے پرواز میں تاخیر ہوئی، زلفی بخاری نے اپنا سارا معاملہ خود ہی حل کیا۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی جہاں غلط ہو اس پر میڈیا ضرور آواز اٹھائے، بلیک لسٹ اورای سی ایل میں نام شامل ہونے میں فرق ہوتا ہے، زلفی بخاری پاکستان واپس آگئےہیں، وہ کوئی قانون توڑ کر نہیں گئے تھے البتہ زلفی بخاری کو ایسی ٹوئٹس نہیں کرنی چاہئے تھیں۔

سینیٹرفیصل جاوید نے مزید کہا کہ زلفی بخاری کو نیب کا جو نوٹس 18تاریخ کو ملتا ہے،اس نوٹس میں پیشی کی تاریخ تین دن قبل یعنی 15درج ہوئی ہوتی ہے، تو وہ کیسے عدالت میں پیش ہوسکتے ہیں؟

کوئی بھی فرد قانون سے بالاتر نہیں ہے، سب کے لئےایک قانون ہوناچاہئے، شیخ رشید کی اہلیت سے متعلق سپریم کورٹ کے فیصلے پر تبصرہکرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ شیخ رشید کی آج جیت ہوئی ہے، نوازشریف اور شیخ رشید کے کیس میں زمین آسمان کا فرق ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں