اچھے مقصد کے لیے پاکستان آنے کی خوشی ہے، عمران طاہر Imran Tahir
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی میں کردارادا کرنے پرخوشی ہے، عمران طاہر

لاہور: جنوبی افریقہ کے لیگ اسپنر اور ورلڈ الیون کے کھلاڑی عمران طاہر نے کہا ہے کہ اچھے مقصد کے لیے پاکستان آنے کی خوشی ہے۔ پاکستان کرکٹ کے لیے کچھ کرسکا تو لوگ اچھے نام سے یاد رکھیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا، عمران طاہر نے کہا کہ دنیا کے بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل ٹیم پاکستان آئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہوم گراؤنڈ پر اپنی فیملی کے سامنے کھیلنے کی تمنا پوری ہورہی ہے، خصوصی ایونٹ کے لیے آیا ہوں ہر میچ کی طرح کے احساسات ہیں۔

لیگ اسپنر عمران طاہر نے کہا کہ پاکستانی ٹیم نے چیمپئنز ٹرافی جیتی ہے بہت خطرناک ٹیم ثابت ہوسکتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پوری دنیا میں فرسٹ کلاس کرکٹ کھیل کر آیا ہوں، مجھے یہاں موقع نہیں ملا تو جنوبی افریقہ چلا گیا، میرے وقت میں پاکستان میں مقابلہ بہت سخت تھا۔

یہ پڑھیں: آزادی کپ ٹرافی کی تقریب رونمائی، سرفرازاحمد فتح کے لیے پُرعزم

عمران طاہر نے کہا کہ پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ واپس آئی ہے تو یہ سب کے لیے خوشی کی بات ہے، اللہ کرے ہماری کوششیں رنگ لائیں اور تمام ٹیمیں یہاں آئیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان ٹیم کے کپتان سرفراز احمد، فخر زمان اور شعیب ملک اچھا کھیلتے ہیں۔ شاداب خان باصلاحیت لیگ اسپنر ہے میچ بدلنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

عمران طاہر نے کہا کہ جنوبی افریقی پلیئرز نے بھی پاکستان آنے سے پہلے مجھ سے پوچھا تھا، دعا ہے سب اچھے سے ہو۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں