ریحام خان نے کپتان کی زندگی جہنم بنادی تھی، برطانوی اخبار کا دعویٰ -
The news is by your side.

Advertisement

ریحام خان نے کپتان کی زندگی جہنم بنادی تھی، برطانوی اخبار کا دعویٰ

لندن : عمران خان اورریحام میں علیحدگی کا سبب جاننے کے لئے تجسس بڑھنے لگا، برطانوی اخبار ڈیلی میل نے دعویٰ کیا ہے کہ ریحام خان نے کپتان کی زندگی جہنم بنادی تھی اور وہ بیڈ روم میں پالتو کتوں کے آنے کے بھی خلاف تھیں۔

عمران خان اور ریحام کی شادی خبر پہلے چرچا عام بنی پھر لگ بھگ دس ماہ میں ہی دونوں کی راہیں جدا ہوگئیں، ہر اک کو فکر آخر ایسا کیوں ہوا، سب ہی اداس ہوگئے، سوالات کے جواب کی کھوج میں برطانوی اخبار ڈیلی میل متحرک ہوا اور کئی انکشافات کرڈالے۔

برطانوی اخبار نے اپنی رپورٹ میں دعوی کیاکہ عمران خان نے ریحام کو ایس ایم ایس کے ذریعے طلاق دی، دونوں میں کئی معاملات پر تلخیاں رہیں، ریحام نے کپتان کے پالتوں کتوں کا کمرے میں داخلہ بند کردیا تھا اہلیہ کا یہ فیصلہ کپتان کو سخت ناپسند تھا۔

The couple broke up amid furious rows over everything from his friends to her attempts to ban his beloved dogs (pictured) from the bedroom

برطانوی اخبار کے مطابق ریحام کواس بات پر بھی اعتراض تھاکہ کپتان کاسابقہ اہلیہ جمائماسے قریبی تعلق تاحال کیوں قائم ہے، اس کے ساتھ ریحام نے گھرآنے والے مہانوں کے لئےاصول بھی بنا ڈالے تھے۔

ان کی چھوٹی بیٹی ان کے پاس ہی تھی جبکہ بڑی بیٹی اور بیٹے کو آنے جانے پرکوئی روک ٹوک نہ تھی، عمران خان کے بھانجوں کے بنی گالہ آنے پر پابندی عائد کردی گئی تھی۔

اخبار نے انکشاف کیا کہ عمران خان کو ریحام کے سیاست میں کردار ادا کرنے کی خواہش پر بھی تشویش تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں