The news is by your side.

Advertisement

حقیقی آزادی مارچ: عمران خان نے بڑی خواہش کا اظہار کردیا

اسلام آباد: چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ سندھ میں امپورٹڈ حکومت کے خلاف زیادہ نفرت پائی جاتی ہے، مجھے اندازہ ہےکہ سندھ کےعوام حقیقی آزادی کیلئےباہر نکلیں گے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان سے رکن سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے ملاقات کی، ملاقات میں امپورٹڈ حکومت کیخلاف حقیقی آزادی مارچ سمیت ملاقات میں سندھ کی مجموعی سیاسی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا، حلیم عادل شیخ نے عمران خان کو سندھ کی صورتحال سے آگاہ کیا۔

عمران خان نے سندھ میں پیپلزپارٹی کی ناقص حکمرانی پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ میری خواہش ہے کہ مارچ میں سندھ کے عوام کی شرکت زیادہ ہو، سندھ میں امپورٹڈ حکومت کے خلاف زیادہ نفرت پائی جاتی ہے، اور مجھے اندازہ ہےکہ سندھ کےعوام حقیقی آزادی کیلئے باہر نکلیں گے۔

ملاقات میں چیئرمین پی ٹی آئی نے حلیم عادل شیخ کو ہدایت دی کہ عید کے روز سندھ میں میرے ورکر، عہدیدار میرا پیغام پہنچائیں اور لوگوں کو حقیقی آزادی مارچ میں شرکت کے لیے دعوت دیں، اس بار قوم آزادی کے لیے ایک تاریخ رقم کرنے جارہی ہے۔

اس موقع پر حلیم عادل شیخ نے عمران خان کو بتایا کہ عید کے بعد میں خود ورکرز کیساتھ عوام تک آپ کا پیغام پہنچائیں گے، سندھ کے وکلا،طلبا، ٹرانسپورٹرز، تاجر، ہاری سب آپ کیساتھ ہیں، سندھ میں چودہ سال کی محرومیاں ہیں، لوگ پیپلزپارٹی سے تنگ آچکے، سندھ کےعوام کو اس وقت حقیقی آزادی کی زیادہ ضرورت ہے اور امید ہے کہ سندھ کے لوگ بڑی تعداد میں آپ کے ساتھ باہر نکلیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں