The news is by your side.

Advertisement

انگلینڈ میں تمام قومی کھلاڑیوں کے کرونا ٹیسٹ منفی آگئے

لندن: انگلینڈ میں موجود قومی کرکٹ ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کے کرونا ٹیسٹ منفی آگئے۔ 20کھلاڑیوں اور 11آفیشلرز کے ٹیسٹ گزشتہ روز لیے گئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا ٹیسٹ کی نئی رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ تمام قومی کرکٹرز کروناوائرس سے محفوظ ہیں، ان میں کسی قسم کی کوئی وبائی علامتیں بھی نہیں ہیں۔

بولنگ کوچ وقاریونس اور کلف ڈیکن کی ٹیسٹ رپورٹ بعد میں آئے گی۔ ٹیسٹ منفی آنے کے بعد اب قومی کرکٹ ٹیم کا ٹریننگ پلان ترتیب دیا جائے گا۔

دوسری جانب پاکستان کے ساتھ پہلے ٹیسٹ سے قبل انگلینڈ کے تمام کھلاڑیوں کے بھی ٹیسٹ منفی آگئے، کھلاڑیوں اور مینجمنٹ کے تیسری بار کرونا ٹیسٹ کرائے گئے، تمام کھلاڑی، کوچز، گراؤنڈ اور ہوٹل اسٹاف سب کے 3 بار ٹیسٹ ہوئے، تمام آفیشلز اور کھلاڑیوں کی رپورٹس کیئر ہیں۔

دورہ انگلینڈ، حفیظ سمیت دیگر 6 کھلاڑیوں کی تیسری کروناٹیسٹ رپورٹ آگئی

قومی اسکواڈ کی انگلینڈ میں پہلی ٹیسٹنگ کی رپورٹس پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کو موصول ہوچکی ہیں۔

خیال رہے کہ ای سی بی میڈیکل پینل کے تحت ووسٹر میں کوویڈ 19 ٹیسٹنگ کل ہوئی تھی۔ ٹیسٹ کی رپورٹ منفی آنے پر قومی کھلاڑیوں کو ووسٹر میں ٹریننگ کی اجازت مل گئی۔ تاخیر سے اسکواڈ جوائن کرنے والے ظفر گوہر اور کلف ڈیکن کی رپورٹس آج ملے گی۔

ادھر تیسری کروناوائرس ٹیسٹ کی رپورٹ منفی آنے پر محمد حفیظ سمیت دیگر 6 کھلاڑی دورہ انگلینڈ کے لیے اہل ہوگئے ہیں، جلد روانگی کا اعلان کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں