site
stats
پاکستان

ہماری جماعت میں سیلم شہزاد کی کوئی گنجائش نہیں‘ مصطفی کمال

کراچی: پاک سرزمین کے سربراہ مصطفی کمال کا کہنا ہے کہ ہماری جماعت میں سلیم شہزاد کی کوئی گنجائش نہیں ہے، ان کا وزن زیادہ ہے، انہوں نے کہا کہ سیلم شہزاد کی شمولیت سے ہماری کشتی ڈوب سکتی ہے.

تفصیلات کا مطابق پاک سرزمین کے سربراہ مصطفی کمال نے سیلم شہزاد کے حوالے سے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان سب کا ملک ہے، لہذا ہر پاکستانی کو یہاں‌ سیاست کرنےکا حق حاصل ہے، ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ سلیم شہزاد کا وزن زیادہ ہے،ہمارےپاس سلیم شہزاد کی بالکل بھی گنجائش نہیں ہے ، ان کی شمولیت سے ہماری کشتی ڈوب سکتی ہے.

کراچی کے انفراسٹچر پر ان کا کہنا تھا کہ سڑکوں کاافتتاح اور صفائی ستھرائی کی صورت حال کا وزیراعظم یا وزیراعلیٰ سے تعلق نہیں ہے ، گلیوں کی صفائی اور سڑکوں کاافتتاح بلدیاتی نمائندوں کا کام ہے، انہوں نے مزید کہا کہ پانی،روزگار،صحت ،سوشل سیکیورٹی قومی ایشوزہیں جس کی بلا تعطل فراہمی حکومت کی اہم ذمے داری ہے تاہم دنیا میں کوئی بھی وزیراعظم کو سڑکوں کا افتتاح نہیں‌ کرتا ہے.

پاک سرزمین کے سربراہ نے کہا کہ ہم نےآکرتین مارچ کوجوبات کی ہےوہ بالکل واضح ہے، ہمارےمؤقف میں آج تک کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے.

ملٹری کورٹس کے نافذ پر مصطفی کمال کا کہنا تھا کہ فوجی عدالتوں کی فی الحال ضرورت ہے تاہم ہمیں سول عدالتوں کوبااختیارکرناچاہئے.

شہر قائد کی موجودہ صورتحال پر انہوں نے کہا کہ اسکاٹ لینڈیارڈ نے را کےایجنٹس کانیٹ ورک پکڑا، کراچی میں اگلےمورچوں کی لڑائی ہے ، صورت حال مزید واضح ہونے میں وقت لگ رہا ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top