The news is by your side.

Advertisement

نئے اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ کا افتتاح کل وزیراعظم کریں گے

اسلام آباد: دس سال کے عرصے میں مکمل ہونے والے نئے اسلام آباد انٹرنیشنل ایئر پورٹ کا افتتاح کل وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق نئے اسلام آباد ایئر پورٹ کا کل افتتاح کیا جائے گا۔ ایئرپورٹ کی تعمیر پر 106 ارب روپے لاگت آئی ہے۔

اسلام آباد ایئرپورٹ کا سنگ بنیاد 7اپریل 2007 میں جنرل ریٹائرڈ پرویز مشرف نے رکھا تھا اور اسے تین سال کے عرصے میں مکمل ہونا تھا، تاہم تعطل کا شکار رہنے کے سبب کام وقت پر مکمل نہیں کیا جاسکا اور اب دس سال بعد کل وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی اس کا افتتاح کریں گے۔

اس سے قبل وفاقی کابینہ کے اجلاس میں ایئرپورٹ کے لیے متعدد نام زیر بحث رہے جن میں عبدالستار ایدھی، لیاقت علی خان، فاطمہ جناح، گندھارا اور نیو اسلام آباد ایئرپورٹ کے نام زیر بحث آئے تاہم کل کے لیے جاری کیے جانے والے دعوت ناموں اس کا نام اسلام آباد انٹرنیشل ایئر پورٹ درج کیا گیا ہے۔

اسلام آباد انٹر نیشنل ائیرپورٹ کو فعال بنانے کے لئے پاک فضائیہ کی معاونت

علاوہ ازیں قومی اداروں کی معاونت میں پاک فضائیہ کی درخشاں روایات اور اس کی اعلیٰ قیادت کی ہدایات کی روشنی میں پاک فضائیہ نے نئے تعمیر شدہ اسلام آباد انٹر نیشنل ائیرپورٹ پر منظم اور محفوظ آپریشنز کے آغاز کے لئے سول ایوی ایشن اتھارٹی کو بھر پور تعاون فراہم کیا ہے۔

اسی تناظر میں جمعہ کے روز سول ایوی ایشن اتھا رٹی کی درخواست پر مسافروں اور سامان سے لدا ہوا پاک فضائیہ کا ایک سی 130طیارہ اس ائیر پورٹ پر اترا جس کا مقصد انسٹرومنٹ لینڈنگ پیٹرن او ر رن وے کے معیار کو جانچنا تھا۔

یہ لینڈنگ اس سلسلے کی ایک کڑی تھی جس میں پاک فضائیہ کے کم وزن تربیتی طیا رے سپر مشاق سے لے کر بھاری بھر کم سی-130 طیارے بھی اس رن وے پر کامیابی سے اتر تے رہے اور اسی ماہ ہونے والی پی آئی اے کی پہلی آزمائشی پرواز کی کامیاب لینڈنگ کو ممکن بنانے میں اہم کردار ادا کیا۔

پاک فضائیہ نے سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ساتھ مل کر اپنی فضائی تربیتی حدود کا ازسرنو تعین کیا ہے تاکہ اس ائیر پورٹ پرفضائی ٹریفک کی ہموار آمدورفت کو یقینی بنایا جا سکے۔

علاوہ ازیں پاک فضا ئیہ نے اپنے تربیت یافتہ افراد سے لیس ایک جدید ائیر ٹریفک کنٹرول اسکواڈرن بھی قائم کیا ہے جو کہ ائیر پورٹ پر منظم فضائی آمدورفت میں ہمہ وقت معاون ثا بت ہوگا۔

قائم مقام ڈائریکٹر جنرل سول ایوی ایشن اتھارٹی ائیر وائس مارشل عسید الرحمان عثمانی نے اس نئے ائیر پورٹ کو فعال بنانے میں پاک فضائیہ کی بھر پور معاونت کو سراہا اور امید ظاہر کی کہ شاندار منصوبہ ملک میں خوشحالی کے ایک نئے دور کا آغا ز ثابت ہو گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں