The news is by your side.

Advertisement

پشاور بی آر ٹی منصوبہ: صوبائی انسپکشن ٹیم کو تاخیر کی انکوائری کا حکم

پشاور: وزیرِ اعلیٰ خیبر پختون خوا محمود خان نے بس ریپڈ ٹرانزٹ منصوبے میں تاخیر پر صوبائی انسپکشن ٹیم کو منصوبے کی تکمیل میں تاخیر کی انکوائری کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرِ اعلیٰ کے پی محمود خان نے منصوبے سے متعلق کہا تھا کہ 23 مارچ کو منصوبے کی سافٹ اوپننگ کی جائے گی، اگر اس بار بھی اس کی کوئی اور تاریخ دی گئی تو پھر وہ اگلے لائحہ عمل کا اعلان کریں گے۔

توقعات کے مطابق بی آر ٹی منصوبے کا افتتاح نہیں ہو سکا، جس پر وزیرِ اعلیٰ خیبر پختون خوا محمود خان نے صوبائی انسپکشن ٹیم کو انکوائری کا حکم دے دیا ہے۔

وزیر اعلیٰ محمود خان نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی ہے کہ ذمہ داروں کا تعین کر کے انھی رپورٹ پیش کی جائے، غفلت کے مرتکب افراد کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں:  بی آر ٹی پر تعمیراتی کام 23 مارچ کو ختم ہو جائے گا: شوکت یوسف زئی

ان کا کہنا تھا کہ بی آر ٹی منصوبہ غریب عوام کی سہولت اور فلاح کے لیے شروع کیا گیا ہے۔

وزیرِ اطلاعات خیبر پختون خوا شوکت یوسف زئی نے کہا تھا کہ بی آر ٹی پر تعمیراتی کام 23 مارچ کو ختم ہو جائے گا، انھوں نے پشاور میٹرو کی لاگت سے متعلق دعوؤں کو بھی مسترد کرتے ہوئے کہا کہ اس منصوبے کی لاگت نہیں بڑھی ہے۔

گزشتہ روز وزیر اطلاعات کے پی نے کہا کہ وزیر اعلیٰ کو انھوں نے مشورہ دیا ہے کہ ابھی منصوبے کا افتتاح نہ کریں، کیوں کہ ہمارے پاس پور ی تعداد میں بسیں نہیں ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں