The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد سے بچیوں کو اغوا اور ملک بھر میں سپلائی کرنے کا انکشاف

اسلام آباد : وفاقی دارلحکومت اسلام آباد سے بچیوں کو اغوا اور ملک بھر میں سپلائی کرنے کا انکشاف ہوا،پولیس چھاپے میں اغوا کار گروہ کے3 افراد گرفتار ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد سے کم سن بچیوں کو ورغلا کر اغواءاور ملک بھر میں بیچے جانے کا ہولناک انکشاف ہوا ہے۔ دو روز قبل شہر میں اغواء ہونے والی نویں کلاس کی طالبہ کی بازیابی کے بعد اس گروہ کا پردہ چاک ہوا تھا۔

ملزمان نے دوروز قبل نویں جماعت کی ایک طالبہ کو اغواء کیا تھا، والدین کے مقدمہ درج کرانے پر تھانہ آبپارہ پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے دو روز کے بعد بچی کو بازیاب کرالیا۔

چھاپے کے دوران اغواءکار گروہ کے تین کارندے بھی گرفتار ہوئے۔

دوران تفتیش ملزمان نے اس سے قبل بھی درجنوں بچیوں کو مختلف شہروں میں بیچنے کا انکشاف کیا اور بتایا کہ گروہ غوری ٹاؤن اورمختلف علاقوں میں ٹھکانےرکھتا ہے۔

یاد رہے کہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کی ہائیکورٹ میں پونے 2 سال سے لاپتہ 2 بچیوں سے متعلق کیس زیر سماعت ہے ، عدالت نے آئندہ سماعت تک بچیوں کو ہر صورت میں پیش کرنے کا حکم دیا ہے۔

عدالت نے حکم دیا تھا آئندہ سماعت تک بچیوں کو ہر صورت پیش کریں، بچیاں پیش نہ ہوئیں تو آئی جی سمیت سب افسران کو اڈیالہ جیل بھیجوں گا‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں