The news is by your side.

Advertisement

کرونامریضوں میں اضافہ، آزاد کشمیر حکومت کا اہم اقدام

مظفرآباد: آزاد کشمیر حکومت نے کروناوائرس کے مریضوں کو ہوم آئسولیشن کی اجازت دے دی، فی الحال تمام مریضوں کو اسپتال یا طبی مراکز کے خصوصی قرنطینہ میں رکھا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تمام صوبوں کی طرح آزادکشمیر میں بھی کرونامریضوں کی تعداد میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے، یہ بھی خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے کہ آزاد کشمیر کے طبی مراکز میں کرونامریضوں کو رکھنے کی جگہ کم پڑگئی ہے۔

اسی کے پیش نظر حکومت نے مریضوں کو ہوم آئسولیشن کی اجازت دی ہے، ہوم آئسولیشن کی اجازت مریض کے گھر کا جائزہ لینے کے بعد دی جائے گی۔ ہوم آئسولیشن کے خواہش مند مریضوں کے گھر کا جائزہ لینے کے لیے کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے۔ کمیٹی گھر کا معائنہ کرے گی۔

کورونا 24گھنٹے کے دوران مزید 101 پاکستانیوں کی جان لے گیا

کمیٹی کی سفارشات کے بعد ہی مریض کو ہوم آئسولیشن کی اجازت دی جائے گئی۔ جبکہ ہدایت کی خلاف ورزی پر ہوم آئسولیشن ختم اور 50ہزار روپے جرمانہ عائد کیا جائے گا۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں کرونا وائرس کے کیسز کی تعداد ایک لاکھ19ہزار536ہوگئی ہے، 24 گھنٹوں میں مزید 101 افراد انتقال کرگئے، تعداد2356 تک جا پہنچی ہے، پاکستان میں کرونا وائرس کے تصدیق شدہ مریضوں کی تعداد ایک لاکھ19ہزار536ہوگئی، ملک میں گزشتہ 24گھنٹوں کے دوران5834نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں