The news is by your side.

Advertisement

نئے سال کا تحفہ، ایل پی جی کی قیمت میں ریکارڈ اضافہ

کراچی: شدید سردی کی لہر کا سامنا کرنے والے شہر قائد کے باسیوں کے لئے بری خبر ہے کہ ایل پی جی کی قیمت میں ریکارڈ اضافہ کردیا گیا ہے

شہر قائد کے باسی آج کل بلوچستان سے آنے والی مغربی ہواؤں کے نتیجے میں ٹھٹھر کر رہ گئے ہیں اور سونے پر سہاگہ شہر میں ٹھنڈ میں اضافے کے ساتھ ہی بیشتر علاقوں میں گیس کی کمی کے مسائل شروع ہوچکے ہیں۔

اب کراچی میں ایل پی جی استعمال کرنے والے افراد کے لئے بری خبر یہ ہے کہ ایل پی جی کی قیمتوں میں ر یکارڈ اضافہ کردیا گیا ہے، گھریلوسلنڈر کی قیمت میں 180روپے جبکہ کمرشل سلنڈر کی قیمت میں 692روپےکا ہوشربا اضافہ کردیا گیا ہے، گھریلو صارفین کو اب گھریلوسلنڈر1733روپےمیں دستیاب ہوگا۔

ایل پی جی ایسوسی ایشن کے مطابق عالمی منڈی میں ایل پی جی کی فی میٹرک ٹن قیمت میں79ڈالرکا اضافہ ہوا جس کے نتیجے میں جنوری سے ملک میں ایل پی جی 132کی جگہ 147روپےفی کلو میں ملےگی۔

دوسری جانب ایل پی جی ایسوسی ایشن نے دھمکی دی ہے کہ حکومت کی جانب سے لیوی سمیت دیگر ٹیکس ختم نہ کیےتو 15جنوری سے گیس فراہمی بند کردیں گے۔

دوسری جانب یکم جنوری سے پیٹرولیم مصنوعات مہنگی ہونے کا امکان ہے، پیٹرول کی قیمتوں میں 2 روپے 96 پیسے فی لیٹر اضافے کی سمری پیٹرولیم ڈویژن کو ارسال کی جاچکی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  یکم جنوری سے پیٹرولیم مصنوعات مہنگی ہونے کا امکان

ذرائع کے مطابق پیٹرول کی قیمتوں میں 2 روپے 96 پیسے فی لیٹر اضافے کی سفارش کی گئی ہے،ہائی اسپیڈ ڈیزل 3 روپے 12 پیسے فی لیٹر مہنگا کرنے کی تجویز دی گئی ہے جبکہ مٹی کے تیل کی قیمت میں بھی اضافے کا امکان ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم سے مشاورت کے بعد حتمی فیصلہ کیا جائے گا، وزارت خزانہ کی جانب سے آج نئی قیمتوں کا نوٹیفکیشن جاری کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں