The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ میں اے 14 روڈ ورکس کے دوران رومن دور کا سکہ برآمد

لندن: برطانیہ میں اے 14 روڈ ورکس کے دوران رومن دور کا سکہ برآمد ہوا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق برطانیہ میں اے 14 روڈ ورکس کے دوران رومن دور کا سکہ برآمد ہوا ہے، یہ دریافت کیمبرج اور ہنٹنگ ڈاؤن کے درمیان اے 14 کی بہتری کے لیے 1.5 بلین پونڈزکی لاگت سے ہائی وے انگلینڈ کی جانب سے ہونے والی کھدائی کے دوران ملی۔

ماہر آثار قدیمہ اسٹیو شرلاک نے بتایا کہ یہ قیمتی دریافت انگلینڈ میں ملنے والا اپنی نوعیت کا لائلیانس دور کا دوسرا سکہ ہے۔

ایم او ایل اے ہیڈ لینڈ انفرااسٹرکچر کے کوائن ایکسپرٹ جولیان بوشیر نے بتایا کہ رومن شہنشاہ سکوں کی دھلائی میں غیر معمولی طور پر دلچسپی لیتے تھے۔

انہوں نے کہا کہ لائلیانس کا دور حکومت صرف دو ماہ تک رہا جو کہ ان سکوں کی دھلائی کے لیے بمشکل کافی وقت تھا، جس وقت یہ سکہ کیمبرج شائر پہنچا اس وقت تک لائلیانس کو ہلاک کیا جاچکا تھا۔

رپورٹ کے مطابق بدقسمت بادشاہ کا تختہ الٹ کر ممکنہ طور پر اس کے اپنے فوجیوں نے موت کے گھاٹ اتار دیا تھا، یہ سلطنت جس جگہ تھی وہ آج کے دور کا جرمنی اور فرانس ہے۔

آرکیالوجسٹ شرلاک نے کہا کہ اس طرز کی دریافت شازو نادر ہی ہوتی ہیں، اسی طرز کا ایک نادر سکہ کھدائی کے دوران ملا تھا جسے آج جدید دور کے فرانس میں 57 قبل مسیح سومے کے علاقے میں امبیانی قبائل نے ڈھالا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں