The news is by your side.

سچن ٹنڈولکر نے بھارت کی کامیابی کا سہرا کس کے سر سجایا؟

ممبئی : سابق بھارتی بیٹر سچن ٹنڈولکر نے بھارت کی فتح کا سہرا پانڈیا، ویرات کوہلی اور رویندرا جڈیجا کے سر سجادیا۔

بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور بیٹنگ لیجنڈ سچن ٹنڈولکر نے دبئی میں کھیلے جانے والے بھارت اور پاکستان کے درمیان میچ میں بھارت کی فتح پر اپنے خیالات کا اظہار کیا ہے۔

ایشیا کپ کے دوسرے میچ کے فیصلے پر تبصرہ کرتے ہوئے انہوں نے دونوں ٹیموں کے فاسٹ بالرز کی تعریف کی اور کہا کہ بالرز نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

سچن ٹنڈولکر نے کہا کہ آل راؤنڈر ہارڈک پانڈیا کی شاندار اننگز سب سے اہم تھی انہوں نے رویندرا جدیجا کے ساتھ مل کر ایک اہم اننگز کھیلی تاہم رویندرا جڈیجہ اور ویرات کوہلی کی بیٹنگ بھی قابل تعریف ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں انہوں نے بھارت اور پاکستان دونوں کے فاسٹ بالرز کی تعریف کی۔ ان کا کہنا تھا کہ فاسٹ بالرز کے دباو کے باوجود بلے بازوں نے اچھے کھیل کا مظاہرہ کیا ہے۔

اپنے پیغام میں ان کا مزید کہنا تھا کہ آخری دم تک مقابلہ کرتے ہوئے ہارڈک پانڈیا نے بہت اچھی بیٹنگ کی جبکہ جڈیجا اور ویرات کوہلی نے بہترین کھیل پیش کیا۔ بھارت کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد ہونے والی جیت مبارک ہو۔

بھارت نے پاکستان کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد شکست دیدی

یاد رہے کہ بھارتی کپتان نے ٹاس جیت کر پاکستان کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی تو بھارتی بولرز کی عمدہ لائن و لینتھ کے سامنے پاکستانی بلے باز جم کر نہ کھیل سکے اور پوری ٹیم ایک گیند قبل 147 رنز پر پویلین لوٹ گئی۔ گیارہویں نمبر کے بلے باز شاہنواز دھانی نے 6 گیندوں پر 16 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں